piątek, 4 września 2015

Metamorfoza - SrebrnaMuza

Hej, dzisiaj mam dla Was metamorfozę użytkowniczki o nicku SrebrnaMuza. 
Jak widzicie nie ma tu praktycznie żadnej zmiany. Kolorystyka ubrań jak i dodatków w szafie jest zachowana w stonowanych odcieniach więc postanowiłam podążyć za gustem SrebrnejMuzy i zostawiłam jasne kolorki. :)


Po lewej stronie macie stylizację przed, prawie total white look. Jestem miłośniczką tego typu stylizacji. Delikatna twarz, delikatny outfit, super! Jedyne co mogę zauważyć to to, że góra i dół jest 'szeroki', wydaję mi się, że kiedy strój jest szerszy w jednym miejscu, całość wygląda lepiej. ;)

W stylizacji "po" postanowiłam podkreślić biust stanikiem (chyba plażowym), lekkie zdobienia dodają obfitości. Kremowe spodnie i złote dodatki są ładnym i prostym połączeniem. Co za dużo to nie zdrowo więc szyję zostawiłam pustą.



Przed: delikatna twarz z ładnym prostym makijażem. To chyba wszystko co mogę napisać. :)

Po: Zaczęłam od przyciemniania brwi które zmieniają kształt twarzy. Pomniejszyłam także przerwę między nosem a ustami i lekko pomalowałam powieki. Dużo nie ingerowałam, ale trzeba przyznać że małe zmiany potrafią zmienić doll. :)



Co sądzicie?
Jak w szkole? Opowiadajcie!
 

5 komentarzy:

  1. Stylizacja "po", a makijaże podobne, więc nie wiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się ze lepsza wersja to przed . Stylizacja jest fajna a makijaż z tymi włosami przepiękny

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja po świetna makijaż zaś przed lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za metamorfozę. Stylizacja po bardzo mi się spodobała. Szczególnie połączenie białego topu z koronkową bluzeczką. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Metamorfoza udana.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!