sobota, 3 października 2015

QOF nowym partnerem SFP + loteria


Nasz blog zyskał nowego partnera, a jest nim blog
QUEENS OF FASHION
Mam nadzieję, że nasze partnerstwo będzie owocne i przyniesie nam dużo wspaniałych znajomości.


Na początek naszego partnerstwa organizujemy
Jesienną Mini Loterię!


Warunki uczestniczenia:

-Musisz być obserwatorem blogów
stardoll-for-poland.blogspot.com
oraz

queens-of-fashion.blogspot.com


-Jeśli będziesz czynnie komentować oba blogi zwiększysz swoją szansę na nagrodę!


-Zgłoszenia musisz dokonać tutaj oraz pod postem na QOF
( bez dwóch zgłoszeń zgłoszenie jest niekompletne! )

-Napisz w komentarzu swój nick oraz która nagroda cię interesuje.

-Czas na zgłaszanie się macie do 6 października, wyniki zostaną ogłoszone 7 października.



POWODZENIA!

19 komentarzy:

  1. Ale fajnie :) Cieszę się, że macie nowego partnera :) A co mi tam, spróbuję swojego szczęścia na loterii :) Chciałabym wygrać SD. :)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie szkodzi spróbować :)
    Nick:
    Corin6
    Chciałamby wygrać fioletową spódnicę

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Obserwuje obydwa blogi
    Chciałbym spódniczkę Olsenboye lub sd

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :D
    Nick: IsabellaVer
    Chciałabym spódniczkę olsenboye albo 100 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    Obserwuję oba blogi od dawna
    Mam spódniczkę z Archive
    Chciałabym spódniczkę z Olsenboye lub sd :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Mam sukienkę Chanel,
    Chciałabym 100sd lub kurtkę Balmain
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Interesuje mnie: cokolwiek
    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  8. zglaszam sie
    chcialabym sd
    imkhye

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję oba blogi :D Chciałabym sukienkę Chanel lub spódnicę Archive :)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje 2 blogii
    Mam spódnicę, chciałabym sd lub coś innego (ale najbardziej sd) ^.^
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje
    Ogólnie to nie wiem, co bym chciała. :D Ale mam: kamizelka archive, spódnice archive i sukienkę chanel
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    Obserwuje
    Najbardziej bym chciała sd lub kamizelkę Balmain
    Layla6932

    OdpowiedzUsuń
  13. zg sie
    chciałabym spódnicę moro lub sd :)
    alapole

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajnie :) uwielbiam te 2 blogi loteria bardzo fajna może tutaj oda mi się wygrać coś ::)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się. Wszystko mi się podoba. xD
    SrebrnaMuza

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się chociaż nie mam szczęścia do loterii :D.
    najbardziej bym chciała sukienke chanel ale z każdej innej rzeczy byłabym zadowolona :)
    Nikola.1.2.3

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!