sobota, 10 października 2015

Metamorfoza mirka22Shy

Hej!
Dziś krótko, bo dopadło mnie zmęczenie. Chciałabym tylko napisać, że szykuje się super post o super osobie! O której, jak mi się wydaje, nikt jeszcze nie napisał. Dodatkowo, co jakiś czas będą ukazywały się "luźne posty" w których poczytacie o wszystkim i o niczym. :))

PRZYPOMINAM O KONKURSIE

Dziś tylko metamorfoza stylizacji, za mało masz kosmetyków. :( Chcę również zaznaczyć, że outfity nie są do końca zależne ode mnie ale od szafy użytkowniczki.



Przed: Ładna sukienka i wisiorki, to wszystko co mogę napisać. Torebka z LE, która według mnie jest śmieszna jak na tę markę + cena... heheheh. Biżuteria wydaje się nie pasować, na pewno powinna być na wierzchu. Ogólnie słabo.
Po: Zwykły, elegancki outfit. Lepsza wersja stylizacji przed. Buty świetne, w dodatku darmowe, mój najwspanialszy Karl i mini kopertówka. Góra total white look. Szczerze? Trochę przejadł mi się ten blazer, ale nic innego nie pasowało, sooł, wyszło to co wyszło. :) 


8 komentarzy:

  1. Po wygląda super, nawet ten kolor paznokci nie rzuca się tak w oczy jak przed. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a tam, dziewczyna ma nawet kilka kolorów cieni do oczu a nawet pudry :p
    stylizacja lepsza po, choć i tak nie jest jakaś super, średnio mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja po jest odrobinkę lepsza, choć muszę stwierdzić, że nie podoba mi się dobór dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po oczywiście, ale tylko baza, bo dodatki od czapy starsznie xddd

    OdpowiedzUsuń
  5. Po metamorfozie lepiej c:
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  6. Po lepiej, ale zdjełabym jedna z torebek.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!