czwartek, 16 lipca 2009

Darmowy fotel i stolik!!

Kolejne darmówki na Stardoll! Niestety również w tym przypadku trzeba zmienić proxy na angielskie.
1. Musimy być zalogowani na Stardoll.

2. Zmieniamy proxy (INSTRUKCJA TUTAJ)

3. Wchodzimy na http://www.rhgdigital2.co.uk/competitions/stardoll/index.asp?userid=numer klienta (numer klienta znajdziecie w Moje konto > Ustawienia konta)

4. Wypełniamy ankietę i wszystkie pola obojętnie jak i klikamy na Sumbit.

5. Gdy otworzy nam się nowa strona i nie będziemy zalogowani, to zalogujmy się :)


Za informację dziękuję serdecznie duze_stopy :)

48 komentarzy:

  1. Mnie nigdzie nie przenosi jak klikam na sumbit ;[

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też nigdzie nie przenosi... ;-/ mam errora 404.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za info mi udało sie je zdobyć xD

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisałam się bez żadnych problem~ów, dzięki wielkie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. jest jakiś błąd jak robię... MOże lepiej znajdę twoje gg i napiszę (;

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wszystko zrobilam i wogole udalo mi sie zrobic to ale nie dostalam niczego ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też tak zrobiłam, ale nie dostałam, jeśli możesz to zrób to za mnie mój numer klienta to : 20791219


    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    emisia1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak samo nie dostałam nic a robiłam wszystko dobrze co mam zrobić

    OdpowiedzUsuń
  9. a jakie proxy zmieniamy jakie nr.???

    Bo jak nie zmieniłam mproxy to mi poszło na tamtą stronę i kliknęłam sumbit i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisałam do adminów czemu wszystkie kluby sponsorowane sa dla amerykanów . To jakas dyskryminacja !
    odpisali : Nie martw się , w twoim kraju napewno pojawia się jakies fajne darmówki , a co do klubów sponsorowanych TO NIE JEST OD NAS ZALEZNE .
    jakos dałam rade ze stolikiem i fotelem.
    Ale nie moge sie zapisac do hanny montany ; /
    moje gg : 6 1 5 6 0 0 7

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy pisze...
    ja wszystko zrobilam i wogole udalo mi sie zrobic to ale nie dostalam niczego ;/
    Mam tak samo

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdobył byś mi tą darmówkę? Mój nr. to 13619548.
    modelka.96

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też to zrobiłam ale nie dostałam;[

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się nie udało jeżeli ktoś by mógł to proszę niech mnie zapiszę mój nr.klienta to 26817955 .Z gry dziękuje odwdzięczę się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie działa.............

    OdpowiedzUsuń
  16. Forbidden

    You don't have permission to access http://www.rhgdigital2.co.uk/competitions/stardoll/register.asp?u=19789325&h=6adf0f0165d25fdd47b8e1491fb20aa0 on this server.

    Wyskakuje mi takie coś za każdym razem jak klikam submit ;/
    Lucas, jakbyś mógł mi to zrobić, byłabym wdzięczna :):*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiecie co? Mnie na początku też nic nie pokazywało jak wciskałam submit, ale jak spróbowałam ze zmianą proxy na mozilli firefox (ustawienia do klubu hannah montana) to mi się udało:) Pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. próbowałam ze zmianą proxy i przez myproxy.ca , ale prezentu nie dostałam. mógłbyś mi też to zrobić? mój nr klienta 32613222 . z góry bardzo dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. niedziała zrób mi błagam moje gg 2212986

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie mam nic :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ajj, dobra, już wiem o co łaziło z tym błędem xD Fotel i stolik mam ;D
    Dzięki za info ;*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. na początku też nie miałam ale teraz mam , pozdrawiam malter :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. już mi się udało :) . nie musisz już mi robić.

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja weszłam w myproxy.ca wpisałam stardoll.com zalogowałam się i ten link wpisałam w adresach: http://www.rhgdigital2.co.uk/competitions/stardoll/index.asp?userid=tu nr klienta i w ankiecie wciskałam byle co i kliknełam submit i na strone główną stardolla mnie przeniosło ale nie dostałam:(

    OdpowiedzUsuń
  25. margolcia24, bo myproxy.ca daje nam amerykańskie proxy, a my potrzebujemy angielskiego. goproxing.com daje angielskie, ale tam nie da się nacisnąć na SUMBIT... więc pozostaje nam jedynie to :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie cos nie tego ^^
    Jakbyś znalazł chwilkę to prosiłabym o pomoc ;P
    mój numer klienta:20354183
    Jak nie to trudno... ^
    Z góry thx :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się nie udało . :(
    Jakie proxy trzeba dokładnie wpisać ? Jaki jest numer ?
    Proszę Lucas pomóż :(
    Mój nick na sd to MyszkaaMikii

    OdpowiedzUsuń
  28. mi ze zmainą proxy też nie wychodzi. Tak samo z kolejna darmówką Hannah Montana. Proszę o pomoc gg: 8572510

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi też się nie udaje
    Gdy by ktoś umiał to proszę tu mój numer klienta:24334159
    Jeśli ktoś mi pomoże niech napisze na konto xxaaddaaxx1 jakoś się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi też się nie udaje
    Gdy by ktoś umiał to proszę tu mój numer klienta:24334159
    Jeśli ktoś mi pomoże niech napisze na konto xxaaddaaxx1 jakoś się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  31. mi tez się nie udaje wszystko robią tak jak jest napisane:/ proszę niech ktoś pomoże MÓJ NUMER KLIENTA TO 11776045 ODWDZIĘCZĘ SIĘ

    OdpowiedzUsuń
  32. z kafejki proxy zmieniać nie będę ;d

    ____
    n.n magazynu Koktajl :) koktajlmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ja tez nie mogę tego zrobić, Jak ktos hojny to prosze o pomoc.
    Mój nr. klienta to: 13640746

    OdpowiedzUsuń
  34. wy źle patrzycie , nie patrzcie na Kluby: Princess, Jonas Brothers, Ashley Tisdale / tylko na Klub: Hannah Montana oraz fotel i stolik / tam jest wszystko pod tym napisane !

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi nie działa :( a login mam Emilusia9 nic nie mam :(jak by ktoś mi mógł pomóc to niech napisze na sd wiadomość z góry dzięki i bardzo proszę pliska

    OdpowiedzUsuń
  36. mi też nie działa:(
    jeśli ktoś byłby tak dobry, żeby mi pomóc, niech napisze na gg: 9059484
    byłabym baaardzo wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. 1350765 to mój nr klienta, jeśli miałbyś czas.. ; )
    A i darmówek z Hannah Montana nie dostałam, a jestem tam zapisana ..
    agata.j

    OdpowiedzUsuń
  38. mi nie działa xdd
    ula1223

    OdpowiedzUsuń
  39. ja mam tak samo co loooooolcia14. ktoś mi pomoże? ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. super w końcu mi się udało ;) dzięki wielkie ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. ja też mam problem, ale dla odmiany to tych mebli nie dostałam. Ciuchy poszły gładko. Jak masz jakąś radę dla mnie to pisz do mnie. pelcowna

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej lucas ! Mógł byś mi zrobić te darmówki i jeszcze ciuszki z HM ? Plis odpisz na gg 8168553

    z góry dziękuję - Kindziuuulka

    OdpowiedzUsuń
  43. Kto mi to zrobi ? Plis pisać na gg 8168553

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi się nie udawało ale popróbowałam i w końcu łatwo poszło ^^ - Wielkie Dzięki za podpowiedź ..

    OdpowiedzUsuń
  45. MAm to od dawna a wy jesteście dziwni,przecież wszystko jest czarno na białym napisane xD
    pozdr.^^
    dzięki za darmówki
    pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie jest Angielskie proxy ?

    OdpowiedzUsuń
  47. nigdy nie ufajcie nie jakiej Kicia1288 to złodziejka kradnie konta nie podawajcie jej hasła ona mówi najczęściej że zmieni wam na ss ale to nie prawda ona zmienia konto na ss ale potem sama z niego kozysta tzn. zmienia hasło!!złodziejka!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!