czwartek, 16 lipca 2009

Kolejna darmówki od Hannah Montana!!!

Można już zdobyć kolejne darmówki z klubu Hannah Montana. Tym razem jest to koszulka i pasek :)
Aby ją zdobyć musicie być zapisani do klubu. Instrukcję znajdziecie tutaj!



Gdy już jesteście zapisani:
1. Wejdźcie na Stardoll i zalogujcie się

2. Jeśli macie:
- Mozille Firefox: Wejdźcie w Narzędzia > Opcje... > Zaawansowane > Sieć > Ustawienia...
- Zaznaczacie "Ręczna konfiguracja proxy"
- W pierwsze okienko wpiszcie 213.61.56.178 w drugie 80

- Internet Explorer: Wejdźcie w Narzędzia > Opcje internetowe > Połączenia > Ustawienia sieci LAN
- Zaznacz "Użyj serwera proxy..."
- W pierwsze okienko wpisz 213.61.56.178, a w drugie 80

3. Wejdźcie na http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1350765

4. Oglądajcie filmiki w telewizorki na dole strony, aż do momentu gdy dostaniecie prezenty :)




Tym razem nie będę robił tych darmówek ponieważ, za zapisanie się do klubu nic się nie dostaje, a filmiki trzeba dosyć długo oglądać. Jeśli zrobicie wszystko według instrukcji i uzbroicie się w cierpliwość na pewno wam się uda!!!

38 komentarzy:

  1. yyyy, jakie filmiki? mnie się nic nie wyświetla :(
    po przejściu przez zmienione proxy znalazłam się w klubie i co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  2. na dole jest telewizorek. zaraz zrobię screena

    OdpowiedzUsuń
  3. ok, już mam, nie wiem jakim cudem ale to dostałam, bez tych filmików :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm.. świetny blog!
    dodaje do obserwacji :)
    pzdr

    ps. zapraszam również do mnie na:
    http://stardollowaobsesja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem dlaczego, ale mi się nie udaje tego zrobić, nie mogę wogóle się zalogować ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się udało! Zapisałam się przed chwilą i mam wszystkie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłam tak jak powiedziałeś ale strasznie długo mi sie to otwiera
    cała strona załadowana i tylko
    ten filmik się ładuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. okazuje się, że FILMÓW NIE TRZEBA OGLĄDAĆ! wystarczy jedynie, żeby telewizorek się wyświetlił i od razu są prezenty, zrobiłam już kilkanaście kont, więcej nie mam siły, bo i tak zajmuje to sporo czasu

    OdpowiedzUsuń
  9. haha ;D mi nawet sie telewizorek nie wyświetlił :lol2: ładowało sie i ładowało i w końcu nie miałam siły
    na czekanie kiedy się ten telewizorek pojawi . i wyszłam z tego .wchodzę do apartamentu i mam
    i bluzeczkę i pasek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hejka mi nie chce wejść bo prroxy mi zwalinia kompa

    OdpowiedzUsuń
  11. kompa na pewno ci nie zwalnia, jedynie ładowanie stron. trzeba uzbroić się w cierpliwość ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się nie udaje ;//// nie wiem czemu , ale w ogóle nie da się rady . . . ja zawsze mam pecha x((

    OdpowiedzUsuń
  13. mi to tylko troche się filmiku załadowało , ale i tak dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak jak co mogę pomóc pisać na stardoll na konto xagnieszkaxd
    zapisałam już 3 osoby ze mną ;D
    i od razu mówię że nie kradnę kąt !
    Po porostu chce pomóc .

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi w ogóle tych telewizorów nie wyświetla ;(
    Mam takie coś http://img73.imageshack.us/img73/8674/lolb.jpg
    Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się wogóle nie wyświetla telewizorek. Lusa.Poland błagam cię zrobisz mi tą darmówkę???

    OdpowiedzUsuń
  17. a mi ani na firefoxie nie działa, robię wszystko jak trzeba, wyświetla się "You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Your IP address is not recognized as a valid PlanetLab address, so your access to CoDeeN does not include all HTTP types"
    a w ie wogóle się na to wejść nie da:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ktoś sobie nie razi to pisać ;D
    pomogę . pisać na konto xagnieszkaxd

    OdpowiedzUsuń
  19. ja sobię nie radzę Lucas pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. wielkie dzięki! :) zadziałało mi przez IE, jesteś wielki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. jednak zadziałało na firefox'ie. wielkie dzięki za info o darmówce i sposobie, jak je zdobyć:) Przy okazji zapraszam na mojego bloga: stardoll-cody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja pomogę pisać na konto zagnieszkaxd

    OdpowiedzUsuń
  24. pomyłka pisac na konto xagnieszkaxd

    OdpowiedzUsuń
  25. a mi nie działa

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też nie mogę tego zrobic cały czas wyświetla mi sie klub niedostępny tylko ze po angielsku;( i nie wiem co robic a komp mi chodzi normalnie jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  27. jak mi... pomocy

    OdpowiedzUsuń
  28. Kto mi to zrobi ? Plis pisać na gg 8168553

    OdpowiedzUsuń
  29. To nie działa, jestem zapisana do klubu a wyskakuje mi informacje, że klub jest niedostępny, to samo ze stolikem wypełniam wszystko, wszystko jets okay, ale nie dostaje. ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pisze że klub jest niedostępny . Lucas prosze pomóź ! napisz do mnie na stardoll

    nuna111

    OdpowiedzUsuń
  31. lucas pomuż mi zapisać do klubu hannah montana

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!