poniedziałek, 11 stycznia 2010

Jeszcze raz o konkursie dla grafików ;)

Widzę, że nie wszyscy mnie zrozumieli odnośnie konkursu dla grafików ;) To nie ma być obrazek ze szkołą a na nim napis "Szkolny Reporter", tylko jakieś oryginalne logo z akcentem szkolnym. Jak na razie doszła chyba jedna porządna praca i to ona najbardziej mi się podoba. Wykonała ją Elizka212 i to ona na razie wygrywa :) Ale macie szansę! Możecie wysyłać ile prac chcecie! Na pracę czekam do końca środy (13.01) ;] Więcej info o konkursie > tutaj. A oto praca Elizki212:



16 komentarzy:

  1. Kurde, mogłes odrazu mowic, ze to ma byc na białym tle!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wchodze, patrze - konkurs. ogłoszony 9 stycznia. mało czasu bardzo. nie całe 5 dni... wykonałabym jakąś pracę, bo znam się na photoshopie i tych przeróbkach różnych...
    szczerze? data końcowa beznadziejna ;/. w środku tygodnia na dodatek. no ale mówi się trudno.

    PS. Elizka212 - nawet pomysłowa praca ;PP

    nowa191

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucas chce reklamy mojego bloga:
    http://stardoll-by-black-lady.blogspot.com

    Napisałam na E-maila ale nie odp.
    Napisz tutaj co mam kupić a ja kupię! A i reklamę chcę tą za 10$+1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także nie zrozumiałam o co chodzi, ale teraz juz mi coś do głowy przychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też radzę na przyszłość - precyzyjniej opisywać reguły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest nowy klub o modi wear ale trzeba zmiane proxy moze wiesz cos na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecież było opisane krok po kroku :). Nie rozumiem was.
    Ja już moje prace wysłałam :) Nie wiem jak wy ;D!

    axqh

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie masz, teraz uprzedziłeś że na białym tle ;/
    w pore żeś sie skapł ; //

    OdpowiedzUsuń
  9. przedłuż termin do niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  10. Na niedzielę? Wątpię, on pewnie ma to do szkoły na czwartek :P

    OdpowiedzUsuń
  11. coś za mało czasu dałeś ;//

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja siem zgłaszam i biore do roboty :DD


    Jaga3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się .
    Prace wysłałam - mój e-mail to paulinka775@op.pl jak coś to zapomniałam się podpisać ..

    MissPaulinQa

    OdpowiedzUsuń
  14. eeh, ja jakoś zrozumiałam o co mu chodziło
    Olgenka: pisało, że na białym tle, tylko trzeba uwaznie czytać

    OdpowiedzUsuń
  15. No nawet ładne.. Lucas powiedz tylko - Czemu musisz przeczytać każdy komentarz zanim go opublikujesz..? Nie możesz zrobić, że od razu się pokazuje..? A c do pracy to masz to do szkoły i nie umiesz zrobić.. =,=
    Się nami posługujesz jak robotami.
    Tak się napracować dla kilku, beznadziejnych prezentów? Kpisz sobie..?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wysłałam prace
    nie są najlepsze bo na grafice to się nie znam.!!
    MissOlivia2804

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!