niedziela, 21 lutego 2010

o MondoZoo ;]

Już dawno nie pisałem tutaj o grze MondoZoo, ale ze względu na brak nowości na Stardoll napisze! ;) MondoZoo to gra, w której możemy prowadzić własne wirtualne zoo. Zdobywać poziomy, rzadkie zwierzęta, medale, itp. Wiele osób się mnie pyta czy gra jest płatna. Odpowiedź to nie! Gra jest darmowa. Jedynie ze prawdziwe pieniądze możemy dokupić sobie LOL (lokalna waluta), premium oraz zwierzęta zagrożone wyginięciem. Ja obecnie jestem na 40 poziomie (to dosyć wysoki poziom) i moim zadaniem jest zdobycie 3 par Orkysa szablorogiego. Mam już 2, więc muszę zdobyć jeszcze jedną ;]

Jeśli chcecie się zarejestrować, to na prawdę polecam! :) Możecie zrobić to z mojego linku, wtedy automatycznie zostaniecie zapisani do mojego królestwa (w inny sposób się nie da)!!


EDIT: Zapomniałem dodać, że dzisiaj kończy się promocja walentynkowa! Za 1 Mondoza (1,4 Mondoza to 11 ZŁ SMS'em) dostajemy 2x więcej LOL!!! Polecam ;]

31 komentarzy:

  1. Hmm...przecież da się w inny sposób zarejestrować na MondoZoo !!! Nie tylko przez królestwo :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza! kiedy to pisałeś pojawił mi się błąd na stronie. Odświeżam ją i? NOWY WPIS! Ja mam MondoZoo nawet fajne...

    Evedara

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie tylko przez twoje królestwo się da :/

    OdpowiedzUsuń
  4. [...]Wiele osób się mnie pyta czy gra jest bezpłatna. Odpowiedź to nie![...] a ja myślałam że bezpłatna ;/

    nie lubię zwierząt, nie gram i nie zamierzam w to grać

    ktosniewaznekto

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dopiero 5 lub 4 level, a ty aż 40! Podziwiam cię Lucas!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej wiesz co Lucas bo jest problem z tymi totemami ale ich można chyba używać jako lekarstwo dla zwierząt lub coś takiego jak coś na ten temat wiesz na może napisz na blogu?

    eli1111

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Lucas ;) ! Ja rowniez mam mondozoo i co do tego czy ta strona (gra) jest darmowa ... Czyli znaczy to, ze jesli gram na tej stronce to nic za to nie place tak ? Bo cos mi sie mylii xD

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie MissMadzia1998 na SD.

    Ps. To moj link do mondozoo:
    MissMadzia1998.mondozoo.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stardoll przychamował xD

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest gra dla małych dzieci...coś jak Panfu ; p

    OdpowiedzUsuń
  10. sądzę że nikogo nie obchodzi ta gra. chyba chciałeś powiedzieć tak bo napisałeś ''Wiele osób się mnie pyta czy ta gra jest bezpłatna. Odpowiedź to nie! Gra jest darmowa'' ...://.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej Lucas! postarałbyś się znaleźc darmówki PetShopy? Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  12. JA bardzo lubię Mondozoo ale mam problem z 17 poziomem ;(

    A jak możecie wejść wejdźcie w to
    misiunia-unia.mondozoo.com


    misiunia-unia

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki ale nie. nie interesuje mnie coś takiego. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. KUPUJĘ DOŁADOWANIA DO MONDO ZOO ZA 11 W ZAMIAN ZA 140 SD !
    CHĘTNI NIECH PISZĄ NA GG
    20257397

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  15. masakryczny ten nowy szablon. -.-'

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ! Ja mam dopiero 12 !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. http://Ola10193684.mondozoo.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej mam do ciebie małą prośbę. Czy mógłbyś zagłosować na mnie 5/5 jako Cover Girl ? plz to dla mnie bardzo ważne ! I na swoim blogu napisać, żeby na mnie głosowali ? plzz
    Mój nick Sylwek7676

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak przejsc 13 poziom pomocy!!!
    Karolcia_girl

    http://Karolus.mondozoo.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zdobywa się te ''mondoz''????

    OdpowiedzUsuń
  21. mam prośbę skoro nic na stardoll się aktualnie nie dzieje a miałbyś chęci i czas może mógłbyś zrobić post o starpunktach z obrazkami nagród i punktacją od 100 do 10000 taki pomysł mi wpadł

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie grasz fair ! Nie tylko z twojego linku można się zarejestrować na mondozoo , to że ty innych oszukujesz na swoją kożyść jest nie miłe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lucasz zoribsz mi reklame mojego klubu ? ponieważ chcę zrobić konkurs na doładowanie, a jest malutko ludzi.
    hela456

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz racje. Jest trochę dziecinna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tkwię na 11 lvl , zbieram na drugą strefę . : / . Koszmar .

    __________________
    http://Dotell.mondozoo.com

    OdpowiedzUsuń
  26. http://Ada1997.mondozoo.com
    klikajcie
    Adrianna1997Emo na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  27. http://olenka06.mondozoo.com

    xP

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej Mam do Was wielką prośbę
    Moglibyście zarejestrować się na stronie olusia868.mondozoo.com
    Błagam pilnie potrzebuję LOL a dzięki temu moge wypełnić misję
    PROSZĘ

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!