niedziela, 21 lutego 2010

Sprawy organizacyjne

Cześć wszystkim!! ;D Dużo ostatnio myślałem nad zorganizowaniem jakiegoś większego konkursu. Sam nie wiem co to miałoby dokładniej być. ale coś z jurorami, pracami, etapami i w ogóle.. ;] Może konkurs karaoke? Co o tym myślicie? A może macie jakieś inne ciekawe pomysły... Piszcie w komentarzach, chętnie rozpatrzę wasze propozycje. ;)


Kolejną sprawą są reklamy na blogu. Pewnie już zauważyliście, w bocznym pasku bloga są reklamy w postaci obrazków. Aby się tam znaleźć trzeba zapłacić przelewem 50 groszy za dzień (+ prowizja AdTaily.com).
Są również reklamy w linkach, całe notki i wtrącenia do postów. I tu nastąpiła zmiana... Ceny wzrosły! Tylko dlatego, że zbyt wiele osób chce reklamę. W mojej skrzynce pocztowej "czekało" 60 osób chętnych się zareklamować. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z nowym cennikiem.


EDIT: Nie zgłaszajcie się na jurorów ;P Sam wybiorę.

133 komentarze:

  1. Może nie karaoke,na ubranie się(lalki), albo na scenerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chetnie brała udział w konkursie na najlepszy makijaż że przesyłamy ci obrazki a ty oceniasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. karaoke ?
    czyli że co ?
    mamy sie nagrać jak śpiewamy ?
    mi sie podoba ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dunia_11, tak wy śpiewacie, nagrywacie i wysyłacie ;).

    Jeśli chodzi o scenerię, ubiór czy makijaż, to raczej nie.. tego typu konkursów jest zbyt dużo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może weź skopiuj tło z Axlota Meksykańskiego (te wodę) i od goryla i niech do tego tła dodają różne zwierzęta itp. na paintcie a potem wyślą na twój e mail
    martyna_maz

    OdpowiedzUsuń
  6. O karaoke to moze nie :P
    Może coś o makijaż czy scenerie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... Może konkurs na najlepszą metamorfozę właściciela bloga? Że wysyłamy obrazek w komentarzu a Lucas je ogląda i wybierze najlepszą. Metamorfozę ubioru i twarzy. Według mnie to by było OK ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm.. Jakiś może konkurs graficzny?

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja się zgłaszam na jurora - jak można :)

    552Miley552

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm...
    Może konkurs trochę scenerii
    Trochę ubioru, trochę grafiki
    niespodzianki
    Jakby to powiedzieć rób na żywioł

    OdpowiedzUsuń
  11. a czy można przelac pieniądze paypalem ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Cos podobnego do Decade of the teens , Tzn . Będziemy projektować bluzki , spodnie , sukienki ... W różnych programach :D .

    OdpowiedzUsuń
  13. Hymm , nie no karaoke trochę do bani , nie każdy moze nagraćc , a ąłdnie śpiewa. Ja lubie śpieewać .; D
    ale nie no do kitu hym . może na jakąś przeróbke zdjęcia np. miley cyrus o przerobic śmiesznie. czy np.
    ubrać siebie na stardoll i fryz i apartament i zrobić zdjeciee pulpitu sie robi ctrl i czyms tam
    i kto najladniej . :DD ,
    albo ugotowac lub zrobić cos do picia na zywa i zrobic zdjęcie i które najpyszniej wygląda wygrywa :D:D:D . to moja specjalność .,
    - hymm , a może najfajniejsze ujecie krajobrazu i kto najladniejsze zdjęcie ci przesle musi zrobic je sam < nie brac z neta > .. no nei wiem jeszcze cos pomyslee. :D



    superstarmycha

    OdpowiedzUsuń
  14. aa lucas jak mozna to bym chcicala być jurorką

    superstarmycha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Aisha158, można ;] Napisz na maila to się dogadamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Achh ... I jeszcze jedno ;d . Może przpisy .. ? ALE SWOJE !
    1. Napisać jak zrobić ( przygotuj miskę , jajka ... ) .
    2 . I myślałam żeby tak zrobić tej potrawie zdjęcie , oczywiście juz zrobionej :)

    pozdrawiam katovond ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. konkursu fotograficzny! jakiś zimowy kadr ..lub makro. było by super ! :)


    natalcia1411

    OdpowiedzUsuń
  18. karaoke na ising.pl !

    OdpowiedzUsuń
  19. może naj smieszniejszy filmik?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej , strasznie dużo pomysłów przyszło mi do głowy .. ;d .

    "Masz talent ! "
    1 .chętni nasyłali by filmiki z swoimi talentami !
    2. pozniej jurorzy oceniali by najlepsze filmiki , tak jak w "Mam talent " Przejdzie max 35 osob
    3. Poźniej , wytypowane przez jurorów osoby były by oceniane przez czytelników twojego bloga . ( w skali od 1 do 10 )
    4. Osoba ktora zbierze najwięcej głosów oraz punktów wygra ! .
    Pozdrawiam ;d.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny pomysł z tymi konkursami :DD
    moze byc tez konkurs na najlepiej ubrona dolkę lub oze najładniejsza scenerie lub jakis strój zaprojektowac, poniewaz nie kazdy ma mozliwosc zrobienia np.: makijazu ;(


    ladykinia12

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chetnie wzielabym udzial w konkursie ale nie karaoke bo niemam jak nagrac i wstawic w kompsa ... piosenki ... :( wiec moze cos innego ..?
    -missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chetnie wzielabym udzial w konkursie ale nie karaoke bo niemam jak nagrac i wstawic w kompsa ... piosenki ... :( wiec moze cos innego ..?
    -missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chetnie wzielabym udzial w konkursie ale nie karaoke bo niemam jak nagrac i wstawic w kompsa ... piosenki ... :( wiec moze cos innego ..?
    -missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  25. Hm, Lucas, Ja niestety myślę, że konkurs karaoke, to nie jest zbyt dobry pomysł. Nie każdy ma dobry sprzęt nagrywający, a niektórzy w ogóle nie mają. Mam pomysł. Może zrób konkurs, na najlepszą fotografię. Tutaj wszyscy się spiszą na pewno świetnie. A co najważniejsze, to będzie konkurs taki, jak chciałeś, czyli z jurorami, pracami oraz etapami. Zastanów się, oczywiście nie zmuszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm..... raczej nie chciałabym wziąć udziału w konkursie karaoke (jeśli by był).Raczej nie mam swoich pomysłów na inne...
    Ciekawią mnie konkursy tak jak np. kiedyś robiłeś taki konkurs na obrazek czy coś takiego albo nagłówek do twojego bloga.
    werka235

    OdpowiedzUsuń
  27. No właśnie, może konkurs na ubieranie lalek, lub scenerie na kilka etapów; czyli scenerie na różne tematy np. wakacje nad morzem , spacer po lesie czy coś w tym stylu ;d Będzie powiedzmy 10 zawodników i codziennie jurorzy będą wyeliminowywać jednego zawodnika, aż do dnia WIELKIEGO FINAŁU ! :)



    Pozdrawiam Justi_06

    (.) (.)
    _______
    (_|_)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi podobają się z komentarzy powyzej konkursy na najlepszą potrawę albo fotografię...

    OdpowiedzUsuń
  29. było o makijażu (chyba na sd), ale może coś o makijażu w realu. ? bo na stardoll są w większości dziewczyny ;)
    choć musze przyznać że pomysł z 'mam talent' jest dobry, jednak nie każdy ma talent (ja nie mam. xd) może być tez coś z grafiki ^^
    a co do karaoke to z mojej strony wiekie nie. ;p

    pozdrawiam ^^
    doncia_167

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, a może konkurs na najlepszy rysunek?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja myślę że fajny by był konkurs fotograficzny tzn, żeby zrobić jakieś fajne ujęcie czegoś i które będzie najładniejsze to wygra...

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrób konkurs na najlepsze zdjęcie krajobrazu . :))
    Tylko zdjęcie nie ma być z internetu.
    Graficzny konkurs, to nie bo nie każdy ma program graficzny, np. ja :(.
    Nie mam też głośnika, czyli nie mogłabym wziąć udziału w konkursie karaoke. :(
    Najlepszym wyjściem myślę,że będzie konkurs na najlepsze zdjęcie krajobrazu. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lucas , ale ja nie znam Twojego maila xd

    OdpowiedzUsuń
  34. Wymyślcie coś co każda z nas mogłaby zrobić bez aparatu(bo nie każdy go ma), przepisy odpadają bo nie każdy lubi kuchnie, śpiewać nie wszyscy potrafią... ale pomyślcie co nas wszystkich łączy na tym blogu STARDOLL to powinno być właśnie z nim związane...Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny ten konkurs i wpadło mi wiele nowych pomysłów Lucas. !! :)
    1) Na najlpesze opowiadanie o stardoll czy coś xD
    2) Na najlepszy makijaż
    3) na najlepszy nagłówek blogowy!!
    4) Na najpiekniejsze zdjęcie z reala ^^
    5) Na najpiekniejszy apartament na stardoll.
    6) Na najładniejsze zwierzątko (na email przesyłamy ci fotki ;)
    7) Moze być także na najlepsze moondozo którego nie mam xD
    To narazie tyle dalej będę główkowac,bo bardzo spodobał mi sie twój pomysł!!
    jeses najlpeszy i zawsze bedziesz ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. Aisha158, mój mail: stardollreklama@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej napisz o tej darmówce z ANTM ja na blogu napisałam ale nie będzie takiego rozgłosu jak u cb ;* Pozdrawiam a zmiana proxy to takie numerki jak przy tym parasolu

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam ^^
    8) Na najładniejszy lub na najfajniejszy pokój z reala.
    9) Na Makijaż z reala to znaczy,ze sie malujemy jakoś super noi jurorzy i ty oceniacie ^^
    10) na najfajniejsze zaprojektowane
    przez nas meble,ubrania itp. :D
    11) -||- wierszyk o tym blogu itp.
    WYMYSLE WIĘCEJ!! ;]
    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  39. 12) Na najzajebiastszy projekt na stardoll ;]
    Do jutra wymysle też coś :P

    OdpowiedzUsuń
  40. hm... karaoke według mnie to zły pomysł w końcu nie każdy ma talent.
    odpowiedniejszy może by był konkurs graficzny (rysunek, grafika komputerowa albo jakieś zdjęcie) lub opowiadanie na jakiś temat
    a co do scenerii, lalek i makijażu jest takich konkursów pełno. ;)

    Lyra04

    OdpowiedzUsuń
  41. Najlepiej na Karaoke przynajmniej coś innego. Chętnie wzięłabym udział.
    Pozdrawiam ....Ewelka....

    OdpowiedzUsuń
  42. Cześć. Przeglądając stardoll wyszukałam się pewnego błędu. Właściwie to mowa o tym, że w Graj i zarabiaj jest napisane 50 SD na miesiąc. Ale gdy weszłam w Moje konto -> Graj&Zarabiaj doszukałam się punktu:
    5. Baw się i zarabiaj często! Możesz zarobić do 50 Stardolarów na dzień, za darmo!

    Jak widać w punkcie piątym: NA DZIEŃ.

    OdpowiedzUsuń
  43. może taki III etapowy?że np. w pierwszym malujemy doll ,robimy fotkę i przesyłamy na maila drugim piszemy wiersz na dowlony temat a w trzecim piszemy opowiadanie.wiem to taki bardziej literacki

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja bym chętnie wzięła udział konkursie, żeby coś narysować, lub np. "mam talen" jedna osoba umie tańczyć, druga śpiewać, trzecia coś innego... < 3

    Majuu-chan

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak dla mnie mógłby być konek na najlepsze zdjęcie.Mam pare fajnych fotekz Rys.


    izabelaj98

    OdpowiedzUsuń
  46. Jest nowa sukienka w StarDesign ^.^

    MissRaszel6

    A co do konkursów, fajny pomysł, karaoke, ale ja nie mogę nagrywać ^.^

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja jestem za konkursem na najlepszą fotografię ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. LUCAS świetny pomysł na karaoke!

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak można zrobić konkurs karaoke na blogu?Mam pomysł na najpiękniejszą scenerie na stardoll:D POZDRAWIAM I PRZEYSŁAM BUZIAKI:****

    OdpowiedzUsuń
  50. Lucas.
    Szczerze powiem FAJNY pomysł.;)
    Naprawdę karaoke to świetny pomysł na konkurs.
    Ciekawe co z Jurorami;D
    Jej.! Twój blog naprawdę jest świetny.!
    Masz wspaniałe pomysły na Blog,konkurs i inne bardzo dobre rzeczy.! Niestety chyba w nim nie będę brała udziału no bo nie wiem jak nagrać to.;( Pozdrawiam .!






    Lucyna16

    OdpowiedzUsuń
  51. Karaoke? Myślę,że to świetny pomysł ;]

    missola19062

    OdpowiedzUsuń
  52. Może jednak na miss, ale tak jak naprawdę czyli : najpierw np.Stroje Wizytowe, później bikini, później coś innego w tym stylu. A dla chłopaków konkurs na ładny pokoik w apartamencie (ten gdzie szafa jest) Mam wiele pomysłów ale nie potrafie ich napisac...
    P.S. Jaby coś jurrorem byc moze bym chciała byc,a jak nie to trudno! Uczestniczką.

    OdpowiedzUsuń
  53. A moze konkurs dla kreatywnych^^ Cos zwiazane z rysunkiem, projektem...

    OdpowiedzUsuń
  54. Wymyślenie własnej piosenki(karaoke) to może byc fajny pomysł.
    Ja się chętnie zgłosze bo mam 6 swoich piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Na karaoke jest super!!!Można założyć konto na ising.pl i nagrywać piosenki do melodii.Możesz nad tym pomyśleć,bo ja bym się zapisała na pewno):Mam już tam konto i około 30 piosenek nagranych!!!Albo mam jeszcze jedne pomysł:"Najlepszy teledysk".Można nagrać z kamerki lub telefonem i zmontować;)Pomyśl nad tym i czekam na twój wybór:)Na te dwa bym się zgłosiła!!!A co do "Mam Talent" to też niezłe:)Ale nie mam talentu...Jedynie co potrafie to siedzieć godzinami przy kompie;D Będę dalej obserwować pomysły w komentarzach!

    Bye:**
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  56. może......
    .
    .
    .
    .na wystylizowanie jakiegoś ubrania >Wymyślić jakieś ubranie i je opisać swojego pomysłu <

    MissJulia1993xd

    OdpowiedzUsuń
  57. Hey, a może zdjęcie jakiejś stylizacji np. Twój styl, albo Wiosennie ?? Co mógłby być taki konkurs, myślę, że to jest ciekawe bo nie każdy ma mikrofon ;-) żeby się nagrać.


    Pozdrawiam .star.fashion.

    OdpowiedzUsuń
  58. O albo może być jeszcze na zaprojektowanie jakiegoś stroju np. sukni ;-)

    .star.fashion.

    OdpowiedzUsuń
  59. Myślałam , że konkurs może być na najlepszy zaprojektowany strój . Ale nie o to chodzi iż wchodzimy do StarDesing ale zaprojektować coś la swojej dollki - niezwykłego .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  60. A może konkurs na malowanie
    tzncz : Lucas wymyśla jakiś temat a my musimy namalowac cos związanego z tym tematem ;)) potem jak ktoś ma skaner to zeskanuje lub zrobi zdj i wyśle np przez emaila ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. Może na make-up lub scenerie?

    OdpowiedzUsuń
  62. Czy ktoś może spytać Lucasa.Poland na stardoll kiedy będzie nowy ciuch ANTM? czekam 6 dni i nie ma ! I chce aby dodał w notce moje ułatwienie które napisałam mu w komentarzu na pingerze.:( Ola6952

    OdpowiedzUsuń
  63. nie karaoke to nie fajny pomysł i pewnie wiele osób by wysłało nie swoje nagrania też bym tak zrobiła więc może inny konkurs

    OdpowiedzUsuń
  64. Mi sie najbardziej podoba konkurs na najlepsza metamorfoze właściciela bloga jeśli o to chodzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  65. Może by zrobić konkurs fotograficzny.
    Każdy przesyła jakieś zdjęcie( jakieś ładne). Jurorzy by zdecydowali jakie zdjęcie by przechodziło dalej.Tak ze trzy rundy. Do pierwszej to obojętnie ile się może zgłosić, do drugie np. 15 osób by przeszło, do trzeciej np 7 ,a do finału trzy. Wiem że to trochę męczące by było ciągle robić te zdjęcia i robić ale można spróbować.

    Akisza

    OdpowiedzUsuń
  66. W disou wyprzedaż!
    zakochana9696

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawy pomysł! Może być konkurs na najbardziej odwzorowany styl jakiejś gwiazdy na własnej lalce na stardoll, albo najfajniejsze umalowanie MeDoll. Ciekawym pomysłem byłby też konkurs na wykonanie avatarów, bannerów, sygnatur na wybrany temat. Mogą być też jakieś grafiki na wybrany temat. Może konkurs na najlepszy nagłówek na tego bloga?
    Mam nadzieję, że pomogłam, magnes.

    OdpowiedzUsuń
  68. Dobry byłby też konkurs na czyjąś metamorfozę.
    Magnes

    OdpowiedzUsuń
  69. ^^ A może na najlepszą prezentacje klub makijaż ubranie i napisanie coś o sobie. Coś co robi się dla kogoś i naszej planety np. :>>>>>>>>> Pozdro tyciaa xp

    OdpowiedzUsuń
  70. Wiem że nikt i tak prawie nie interesuje się naszą planetą bo poco T_T! :>>>>>>>>>(smutna) tyciaa

    OdpowiedzUsuń
  71. Gofcio - Gibol122222 lutego 2010 13:56

    Sceneria w wybranym przez ciebie stylu lub wystylizowanie medoll na gwiazdę ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. karaoke to nie zbyt dobry pomysł. ludzie się wstydzą opublikowywac swoje talenty ;p ale dobry pomysł z tymi metamorfozami.
    inusia. ;D

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja moge byc jurorem princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  74. Mi by odpowiadał konkurs na najlepsze foto z realnego życia:)Ale według mnie to fajny pomysł z tym najładniejszym rysunkiem...a karaoke?No cóż-nie lubię śpiewać:/Ale zgadzam się że konkurs związany ze stardoll(robienie scenerii, makijażu itp...)to takie pospolite-możemy to znaleźć na co drugim blogu o stardoll.Opowiadanie to też super pomysł:)Jak na mój gust oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  75. Mój nick na stardoll to Cadsie123:)

    OdpowiedzUsuń
  76. MOZE TAKI JAK BYŁ NA STARDOLL KONKURS PROJEKTANCKI TYLKO JA NIEMOGE PRZESYŁAĆ POCZTĄ TO FAJNE

    mój stardoll ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  77. moze rysunek graficzny jakis w jakims programie, albo prawdziwy rysunek na kartonie, moze... hm. wiem... najlepsze przebranie! za kogoś. tylko nie wiem za kogo :) za ciebie?!?! XD

    OdpowiedzUsuń
  78. MYŚLE ZE MOZE ZEBY TO NIE BYŁ TEST TAKI JAK Z TYMI UBRANIAMI CO TRZEBA BYLO ROBIC NA KONKURS NA STARDOLL!
    NIE WSZYSCY MAJĄ TAKĄ MOŻLIWOŚć
    MOZE CO NA ZROBIENIE ZACHĘCAJĄCEJ
    REKLAMY ŻEBY OGLĄDAć TWÓJ BLOG!
    A Z TYMI JURORAMI TO MOZE NIE BO NIE WZSZYSTKICH ZNASZ NA BLOGU TWOIM ANIMOWANYM!
    olutanuta!

    OdpowiedzUsuń
  79. jak coś to jestem chętna
    lolka390

    OdpowiedzUsuń
  80. Chmm... Karaoke? Raczej nie, nie wiem czy ktokolwiek by się zgłosił. coś całkiem innego, naprawdę. proponuję konkurs na.. najładniejsze zdjęcie? wiem! najładziejszy projekt! to byłoby super! jesteśmy projektantami, lol. to naprawdę byłoby mega!
    jakby co, pisz. na stardoll jako Miqusia

    OdpowiedzUsuń
  81. Super ;) Mogłabym zostac jurorem.Uwielbiam takie konkursy.A co do karaoke to masz niezły pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  82. ale fotografie nie, bo jeden ma aparat za 2000zł z dobrymi obiektywami i może się popisać, a drugi ma za 200zł po to tylko zeby zdjecia robić. wiec to jest bez sensu, wiadomo, że nie wszystko zalezy od aparatu, ale od aparatu też coś zależy...

    OdpowiedzUsuń
  83. ja proponuje że np:
    I etap sceneria
    II etap ubranie ( może screen z starplazy )
    III etap malowanie- też jak ktoś nie ma to z starplazy

    OdpowiedzUsuń
  84. Może na konkurs fotograficzny ;D

    OdpowiedzUsuń
  85. wyprzedaż w starplazie jejejee :D

    OdpowiedzUsuń
  86. No a moze konkurs pisarski... opowiadania, artykuły do gazet itp...

    OdpowiedzUsuń
  87. Karaoke to super pomysł jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  88. A ja myślę ,ze dobry pomysł byłby to taniec. Tak właśnie : taniec. Nikt jeszcze o tym nie wspomniał. To dobry sposób na wyróżnienie siebie.

    OdpowiedzUsuń
  89. Wydaje mi się ,że pomysł z karaoke jest trafiony . Lucas , pojawił się nowy spoiler ;) Z szamponami , możesz zobaczyć na moim blogu ... ;) stardollowe-o-stardollu.blogspot.com ;) Mój nick na stardoll Alusia97

    OdpowiedzUsuń
  90. Carmen2323: są darmowe kosmetyki ale nie wiem przez którą bramkę wchodziłam:
    http://goproxing.com/ http://au.worldproxy.tracking202.com
    http://tubetunnel.info/
    http://www.surfert.nl/ http://www.4proxy.de/ http://gizlibak.com/en/ http://myproxy.ca/

    któraś z tych wyżej ale nie mam pojęcia, która bo robiłam to naraz;]

    OdpowiedzUsuń
  91. No tak......
    A jakie będą nagrody?
    ( Zachęcają do brania konkursu;) )
    aniaxd380

    OdpowiedzUsuń
  92. bardzo dobry pomysł z tym karaoke. ;D

    Liar. (z kropką)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ej słuchaj zareklamował byś mój apartament?? Dałabym ci 65 złoty za jeden miesiąc. Szukam też miejsca na DUŻĄ reklamę mojego apartamentu. Zapłaciłabym 100 złoty za miesiąc. Jak coś to pisz do mnie. Mój login na stardoll: mila09041994 . Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą to napisz. Jeżeli ktoś inny też ma bloga i chciałby tak zarobic, to piszcie do mnie!!!
    mila09041994

    OdpowiedzUsuń
  94. Lucas! A gdzie trzeba wysłać ten noo.. Te nagranie?

    ~ MissNutellax33

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetny pomysł! Jestem za! Zrób może dwa konkursy, jeden na najlepszą polską scenerię 2010 a drugi na karaoke :) _Krysztal_ .

    OdpowiedzUsuń
  96. a nie lepiej coś innego np. zrobienie ślicznego pokoju ... na stardollu .. :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja proponuje konkurs na projekt (dla ss).

    Julisia-isia

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja myślę, że to by mógł być inny konkurs np. zrobienie najśliczniejszego pokoju ... bo karaoke to trochę głupie bo jak mam zaśpiewać ... :P

    karcia982

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja myślę, że to by mógł być inny konkurs np. zrobienie najśliczniejszego pokoju ... bo karaoke to trochę głupie bo jak mam zaśpiewać ... :P

    karcia982

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja myślę, że to by mógł być inny konkurs np. zrobienie najśliczniejszego pokoju ... bo karaoke to trochę głupie bo jak mam zaśpiewać ... :P

    karcia982

    OdpowiedzUsuń
  101. Ludzie!Umiecie czytać?W komentarzach Lucas napisał,że nie ma być związane ze stardollem!A co do:

    -Fotografowanie:Odpada,bo nie mam aparatu (znaczy mam,ale nie mogę zgrywać na komputer)
    -Projektowanie:tak samo jak nie wszyscy umieją śpiewać nie wszyscy potrafią rysować!
    -pisanie aktykułów jest beznadziejne,bo nie mam czasu.

    Na ising.pl nie trzeba mieć mikrofonu.Wystarczy tylko kamerka z mikrofonem.No nie wiem...Sam wybierzesz...

    OdpowiedzUsuń
  102. domi448
    może być i karaoke ale można też zrobić na najfajniejszą scenerę

    OdpowiedzUsuń
  103. Mam talent - czyli różne talenty, nie tylko śpiew (rysunek, taniec itd.)
    lub na najlepszy tekst piosenki...albo fotograficzny ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. Plis karaoke!
    Lubię śpiewać :) Ale nie wszyscy muszą wziąc udział w konkursie Dirty..

    OdpowiedzUsuń
  105. Zrób konkurs na scenery wybierz pare najlepszych i każdy etap niech będzie na inny temat!

    To moja podpowiedź :)

    Jenny6600

    OdpowiedzUsuń
  106. Moja koleżanka się wstydzi wsawić swój śpiew.Oceńcie ją :D prosze

    o to link :

    http://www.youtube.com/watch?v=fTcZLP7oDDY

    OdpowiedzUsuń
  107. A może na prezentacje o stardollu z tobą;) xD

    OdpowiedzUsuń
  108. jestem za karaoke . Ale byśmy wybierali sobie sami piosenki ;dd

    OdpowiedzUsuń
  109. http://au.worldproxy.tracking202.com
    przez tą bramkę można zdobyć darmowe kosmetyki, tylko się zalogować ;p
    MissNevett

    OdpowiedzUsuń
  110. A może na najlepszy rysunek w realu! Że my rysujemy, robimy fotkę lub skanujemy i Ci wysyłamy a ty wybierzesz najlepszy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  111. LUCAS!!!!!Doszedłam do tego jak można przyłączyć się do klubu Hannah Montana!

    1.Wchodzimy w kluby.
    2.Wpisujemy w tym okienku Hannah Montana i j.angielski
    3.Będąc na tej stronie zmieniamy proxy na 62.105.163.43 port 80
    4.Wchodzimy w klub który jest dosłownie napisany tak jak powyżej^^
    5.Wciskamy ,,Zostań uczesnikiem klubu,,Czy jakoś tak
    6.Jeżeli nie widać komunikatu ,,Czy chcesz zostać uczesnikiem klubu,,to może być ukryty nad głową waszej lalki
    7.Idziemy do apartamentu i mamy ciuszki z hannah montana!!!
    P.S:Ciuszki tylko dla dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  112. mam darmówkę. ;)
    z "clean&clear"
    wystarczy wejść na stronę ;
    http://au.worldproxy.tracking202.com
    w okienko wpisac ; stardoll.com
    i sie zalogować .;d
    darmówka czeka w prezencie od admina. ; )

    pozdrawiam doncia_167

    OdpowiedzUsuń
  113. niee. karaoke ot fajny pomysł . Nawet, jak ktoś nie umie śpiewać to i tak jest fajna zabawa .
    Mnie się podoba ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  114. Właśnie zgadzam się z DirtyTrack .
    A co do konkursu to może jakieś dyktando xD .Ale karaoke to naprawde świetny pomysł , to co że może ktoś nie ma talentu ale to jest tylko zabawa ... chyba że innym zależy na nagrodzie.Każdy może coś spróbować zrobić :D

    Pisze : Lila11211

    OdpowiedzUsuń
  115. No zgadzam się z DirtyTrack
    Aco do cennika to dobrze że jest drozej bo ludzie na prawde nie mają na co wydawac..xD

    ~~~Kasia01012

    Pozdrówka=)
    xDD

    OdpowiedzUsuń
  116. Lucas!Wchodząc na proxy 74.117.189.36 port 80 można zrobić scenerie,która nie jest dostępna dla polski!

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  117. hej, lucas, a wiesz ze są spoilery darmówek (chyba) z clean&clear?

    claudi241

    OdpowiedzUsuń
  118. [URL=http://ksandra333.mondozoo.com][IMG]http://my.mondozoo.com/mondozoonfs/9ef8b46f44bf7088f346ff5878b3e831.png[/IMG][/URL]

    OdpowiedzUsuń
  119. www.tola21.mondozoo.com <-- Wchodźcie : ]

    OdpowiedzUsuń
  120. Jest dostępna nowa darmówka kosmetyki Clean&Clear. Wystarczy wejść na au.worldproxy.tracking202.com i chyba do kina.

    bobini7

    OdpowiedzUsuń
  121. Są darmowe kosmetyki Clean&Clear
    na moim blogu www.stardoll--nowosci.blogspot.com jest napisane jak je zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Może konkurs na najlepszy makijaż???

    Storosz

    OdpowiedzUsuń
  123. Na najładniejszy rysunek ;]
    MISSECZKA105
    ```````````````````````````
    zapraszam na kreatywnego bloga o stardoll!!
    czas-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. karaoke? w życiu... niektórzy się wstydzą
    metafora? nieee... przecież to nudne
    rysunek? hehe... przecież dużo osób nie umie ładnie rysować
    Lucas kiedy coś zdecydujesz?
    A i jeszcze coś na dole Lucas napisał takie coś:
    "EDIT: Nie zgłaszajcie się na jurorów ;P Sam wybiorę."
    A to czemu wy się zgłaszacie?

    OdpowiedzUsuń
  125. Ja nie chcę karaoke :/

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja bym chciała na najlepsze opowiadanie o Stardoll. Wysyłalibyśmy ci opowiadania na maila.
    Albo na wierszyk o Stardollu!
    Agnieszka252

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!