czwartek, 22 kwietnia 2010

Zapowiedź majowych Hot Buys




16 komentarzy:

  1. fajnie :) Niektore ciuchy nawet ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super_princes090

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha pierwsza ;D
    Genialne hb !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne! Mi się podobają :) Bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale boskie ciuchy,no nareszcie cała kolekcja HB mi się podoba heh
    $*
    Blondi28

    OdpowiedzUsuń
  6. kupuje wszystko z kolekcjii noc

    OdpowiedzUsuń
  7. super ! ja mam proźbe o kupywanie w moim bazarku bo nie mam kasy na najnowsze HB a tym samym ostatnie z tego miesiąca, a te są super podoba mi sie koszulka z myszką miki, tunika w serducha, kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha i zapraszam na mojego bloga http://agnieszka252.blogspot.com Robię metamorfozy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ciuchy!
    Jak udało Ci się wkleić ten obraz?

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne chyba kupie wszystkie :) !!!

    natka0nati

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są te kolczyki i żółta bluzka w serduszka. Buty też niezłe :P

    OdpowiedzUsuń
  12. zauwarzyliscie ze wczoraj miala sie pojawic ta zolta bluzka w czarne seruszka i jej nie ma w starplazie ?

    OdpowiedzUsuń
  13. hej lucas.
    czemu nie ma tej żółtej tuniki w serca? już jest dzisiaj 3 maj! a miała być 1 maja!

    Pumata24

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Nie widziałam w strarplazie spódniczki i bluzki z Myszka

    OdpowiedzUsuń
  15. mam wszystko z kolekcji night.

    Miley_Fun_Club

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!