środa, 21 kwietnia 2010

Zgadnij kto odpadnie z YCD i wygraj!

Dzisiaj o 21:30 na TVN będziemy mogli obejrzeć drugi odcinek live programu You Can Dance. Odpadną dwie osoby, jeden chłopak i jedna dziewczyna. Dlatego postanowiłem zorganizować mały konkurs.

Kto odpadnie w dzisiejszym odcinku? (napisz imię i nazwisko jednej dziewczyny i jednego chłopaka).
Odpowiadajcie w komentarzach. W komentarzu nie zapomnijcie podać swojego nicku ze Stardoll!!
Jedna osoba, może napisać tylko jeden komentarz!

Osoba, która odpowie prawidłowo wygrywa 30 SD. Jeśli takich osób będzie kilka, to wylosuję nagrodę.



EDIT: Wygrała bellaemoo, gratuluję! :)

56 komentarzy:

  1. Głosujcie na Fige !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleksander Paliński i Kasia Bień Kiti16

    OdpowiedzUsuń
  3. Bartek Woszczyński & Ewa Bielak ..
    Nie przepadam za YCD dlatego sztrzelam.. :)

    Olliexd

    OdpowiedzUsuń
  4. bartek i kasia ;))

    michalina3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm....
    Myślę ,że odpadnie :

    Sebastian Piotrowicz
    i
    Ania Andrzejewska

    ;)
    Pisze Neska11s

    OdpowiedzUsuń
  6. Tomek Barański
    Kasia Bień

    weronikanec

    OdpowiedzUsuń
  7. Adam Kościelniak i Kasia Mieczkowska
    paulisiek97

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuba Jóźwiak
    Ewa Bielak
    Na stardooll jestem Lady_Ga-Ga_13

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania Andrzejewska i Bartek Woszczyński


    pewnie nie trafiłam

    Sweet0Monisia

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, pojęcia nie mam, zawsze zapominam oglądać xDD Dobra, strzelam: Paulina Figińska iii... Bartek Woszczyński xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasia Beń, Sebastian Piotrowicz ps. nick Aneczka2222 nie śledzę za bardzo tego show to jak coś to poinformuj mnie na stardoll ok?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa Bielak :)


    JessyJordan36

    OdpowiedzUsuń
  13. ania andrzejewska i adam koscielniak
    kasiakapka1

    OdpowiedzUsuń
  14. Tomasz Barański i Anna Andrzejewska

    Na Stardoll Arafatka15 :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja myślę że odpadnie Kasia Mieczkowska
    i Tomek Barański

    Fruzia1997

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasia Bień i Bartek Woszczyński

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuba Piotrowicz i Ilona Bekier

    Nick : maaagddaaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Z dziewczyn Kasia Mieczkowska a z chłopaków Bartek Woszczyński.Niezbyt za nimi przepadam.

    MissKlaudia1998

    OdpowiedzUsuń
  19. MOIM ZDANIEM
    Kasia Mieczkowskai Adam Kościelniak

    amelia999

    OdpowiedzUsuń
  20. Bartek Woszczyński i Leal Zielińska
    karolas_11

    OdpowiedzUsuń
  21. Bartek Woszczyński
    Kasie Mieczkowska

    OdpowiedzUsuń
  22. moim zdaniem
    Kasia Mieczkowska i Adam Kościelniak

    OdpowiedzUsuń
  23. Wydaje mi się, że Kuba Piotrowicz i Paulina Figińska . A jak się ma 1 osobę dobrze a 2 źle to się dostanie pół nagrody ( 15sd ) ? ;d


    Justi_06

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem odpadną Bartek Woszczyński i Kasia Mieczkowska :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Woszczyński & Zielińska

    bling_bling_ewa

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że odpadnie LEAL i BARTEK


    onnawen

    OdpowiedzUsuń
  27. na stardoll biedroneczka5
    Kuba Piotrowicz i jego partnerka do tńca bo dzisiaj odpadnie para a niewiem kto z nim tańczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Tomek Barański,Kasia Bień


    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  29. nie mam pojęcia więc zgaduje że Kuba Piotrowicz i Leal zielińska
    be_beauty

    OdpowiedzUsuń
  30. odpadnie:kasia mieczkowska

    moj nick: AnnDoll88

    OdpowiedzUsuń
  31. Ania Andrzejewska i Bartek Woszczyński

    Allessa197 na przyszłość rób kto wygra bo ja mam faworytke xD

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim zdaniem odpadnie Tomek Barański i Ilona Bekier.
    Mój nick to Agilka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bartek Woszczyński
    i Leal Zielińska .
    Na stardoll : Gosssia

    OdpowiedzUsuń
  34. Sebastian Piotrowicz i Kasia Mieczkowska

    Na sd: luiza1221

    OdpowiedzUsuń
  35. Żali mi Cię ;/

    I tych twoich konkursów też ;/ ;/ ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Sory Lucas zmieniam zdanie i u kobiet wypadnie Kasia Mieczkowska

    OdpowiedzUsuń
  37. I pierwszy komentarzyk hehe :) missalex_s

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgaduję że to będzie
    Ewa Bielak
    Kupa Piotrowicz

    Ada_adzia

    OdpowiedzUsuń
  39. Adam Kościelniak oraz Kasia Mieczkowska .

    A Mój nick na Stardoll to : .Black..

    OdpowiedzUsuń
  40. Ilona Biekier i kuba jożwiak

    korniszon1111

    OdpowiedzUsuń
  41. Kasia Mieczkowska

    Bartek Woszczyński

    Allys11

    OdpowiedzUsuń
  42. Moim zdaniem to będzie Leal i Kuba :( A szkoda ^^ Na Stardoll: Sweet_Floss

    OdpowiedzUsuń
  43. MoZe Kasia Bień i Kuba Jóźwiak
    na sd Mallekay

    OdpowiedzUsuń
  44. Leal Zielińska i Kuba Piotrowicz ;P

    Olina31

    OdpowiedzUsuń
  45. Kasia Bieleń i jej chłop
    Lady_NOla

    OdpowiedzUsuń
  46. Adam Kościelniak i Ewa Bielak. według mnie xd
    bellaemoo

    OdpowiedzUsuń
  47. Ilona popłynie kanałami jak i jej chłopak ( nie znam imienia ) :D
    Jestem_EmoTiara

    OdpowiedzUsuń
  48. Adam Kościelniak i jego partnerka a na sd jestem Misia.xP

    OdpowiedzUsuń
  49. Tomek Barański odpadnie!
    karolka342

    OdpowiedzUsuń
  50. Tomek Barański on teraz odpadnie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Sebastian Piotrowicz



    emila077

    OdpowiedzUsuń
  52. Tomasz Barański
    Katarzyna Bień ?
    Nie wiem ,zgaduję //

    OdpowiedzUsuń
  53. Tomasz Barański
    Katarzyna Bień ?
    Nie wiem ,zgaduję //

    OdpowiedzUsuń
  54. Bartek Woszczycki
    i
    Ania Andrzejewska

    Nick na stardoll : Benisia2

    OdpowiedzUsuń
  55. Paulina Figińska
    +
    Tomek Barański


    mój nick to dominika403 w razie wygrania napisz do mnie a ja może przekażę kasę kuzynce

    OdpowiedzUsuń
  56. Mi się wydaje, że odpadnie :
    - Ewa Bielak
    - Aleksander Paliński
    Mój nick na stardoll to Misiaaaa15

    OdpowiedzUsuń