niedziela, 12 września 2010

Akcja CoverBoy

Cześć. :)

 Jutro czyli 13 września chciałbym zostać CoverBoyem
Oczywiście, żeby spełnić moje marzenie musicie mi pomóc głosując na mnie. 
 To tylko kliknięcie 5 gwiazdek w moim apartamencie.



Oczywiście jeśli wygram pierwsze miejsce rozdam nagrody:

- 1x 100 SD
2x 50 SD
-1x Stare DKNY
- 1x reklama w poście na stardoll.ocom.pl
-5x reklama w poście na stardollowe-ploteczki.blogspot.com

Nie chce żebyście traktowali tego jako przekupstwo bo to nie o to chodzi! Chodzi tu bardziej o podziękowanie z mojej strony. ;D 

Jeśli zagłosujesz na mnie 5/5 wpisz się u mnie w księdze gości. Kto wie  może tobie się poszczęści i wygrasz jedną z tych nagród. ;D

Kto wygrał w loterii poinformuję Was na blogu. :)
Jeśli nawet nie zajmę pierwszego miejsca przewiduję dla Was jakieś małe nagrody pocieszenia. :]

 

117 komentarzy:

  1. Kod na torbe nikelodeon


    1. Zmieniamy proxy na :

    77.251.211.178 port 8085

    91.103.185.182 Port: 80

    77.68.45.120 Port 8888

    213.171.205.180 Port: 80

    77.246.23.20 Port: 8080

    80.193.72.145 Port: 8080

    2. Wpisujemy :

    http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2279270

    3. Logujemy się

    4. Zapisujemy się do klubu

    5. I gotowe !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zagłosuję. :*
    Natalia00077
    Pozdrawiam i życzę powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu naciągasz i nie kłam, że nie! Żerujecie i pastwicie się na tym biednym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowałam 5/5. Świetny apartament! BOy też.

    OdpowiedzUsuń
  5. zagłosowałam 5/5. Świetny apartament! BOy też.

    Liana.W

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zagłosuję, nie przekupisz nas. nie nadajesz isę na cb, zresztą już nim byłeś, więc po co ci drugi raz? dostałeś hormona popualrności? chcesz zaistnieć? będziesz męską keirą-v?
    ahahha.. chłopczyku, słabisz mnie. nie nadajesz isę do żadnej pracy, ani na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  7. to twoje marzenie ? pff .
    marzenie ... ale po co chcesz być cb ? ... to nie jest od tak o ze powiesz głosujcie na mnie pomóżcie mi spełnić marzenie . cb musi sobie zasłużyć a nie źebrać o głosy ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że głosuję! :)
    Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosuję jeśli ty zagłosujesz na mnie. I przyjdziesz do mojego apartamentu. POZDROWIONKA.
    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam 5/5

    misia9895

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się z tymi na górze.NIE PRZEKUPISZ NAS!!!jesteś sławniejszy tak?! to nie znaczy że masz prawo do wszystkiego co ci się zachce!.

    OdpowiedzUsuń
  12. już zaglosowałam 5/5

    życzę ci wygranej i 1 miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam. Każdy ma marzenia i powinien dążyć do ich spełnienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam dziś i zagłosuje jutro!
    _site_models_

    OdpowiedzUsuń
  15. hej :) sprzedaje swoje konto!! od 170 do 200 złotych..:) jesli jestes zainteresowana to napisz w mojej ksiedze:)) tylko powazne oferty:))
    olek96

    OdpowiedzUsuń
  16. zagłosuję:))))


    Izabela1007

    OdpowiedzUsuń
  17. żal zgadzam się :/ przekupujecie bo wiecie że nie zasługujecie. dajcie szansę komuś innemu! jesteście kropni każdy by chciał zostać CoverGirl/Boy'em ale to nie powód to takich ochydnych rzeczy. Nie dość macie sławy? :/
    Pasożyty!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sprzedam konto Orzechowka! :)
    Vishia

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zagłosuję! Na Cover Girl, czy Cover Boy trzeba zasłużyć! Wiadomo każdy o tym marzy, ale jak wchodze w apartamenty cover girl to aż mi się buzia otwiera z zachwytu, a u ciebie jes zwyczajnie. BYyłęś cover boyem i kazdy wie, że dzieki blogowi! A naciaganie ludzi i wyslugiwanie sie tym blogiem, jest żałosne. wampirekk.

    OdpowiedzUsuń
  20. jeczcze czego???Najwyżej to da ci 1/5 albo NIC!!Ten blog jest o stardoll a nie o jakimś chłopcu co mu się marzy zosatac CG a właśnie dostaniesz puchar z napisem cover girl

    OdpowiedzUsuń
  21. Bawią mnie takie dzieci jak wy...
    {sorka raczej ty!}

    Wchodzisz sobie na bloga piszesz notke, ze chcesz być cover boy, i myślisz że wszystko jest załatwione??
    To nie bajka !!
    Na cover boy trzeba sobie zasłużyć!!

    Żerujesz na tym blogu choćby to była jakaś studnia życzeń ...

    Zgadzam się z Danielle Stardoll.

    Może usuniesz tego komentarza ale mam to głęboko w D*** tak jak ciebie !!

    Postaraj się!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zagłosowałam...

    Stysla2!

    OdpowiedzUsuń
  23. jaa no i co mnie to ze chcesz zostac ?? nie zaglosuje bo cie nienawidze. . .

    OdpowiedzUsuń
  24. jaa no i co mnie to ze chcesz zostac ?? nie zaglosuje bo cie nienawidze. . .

    OdpowiedzUsuń
  25. No i czego jeszcze. Jak chcesz to ci gówno mogę dać ;/ -.-. Żal, inni muszą płacić za reklamy na tym blogu, żeby ktoś na nich głosował, a ten pedał jak jakiś książę rozkazuje nam i przekupuje! Twój apartament jest gówno wart i ty też -.-.

    OdpowiedzUsuń
  26. zagłosuje bo czemu mam nie zagłosować;d zasługuszesz na kogoś kto ma 30 sp bym nie zagłosowała;d powodzenia;]

    OdpowiedzUsuń
  27. zgadzam sieę ! żerujesz na blogu piszesz notkę i co załatwione ?! cb już byłeś nie wiem czemu też napisałeś notkę na bloguu . na cb trzeba zasłużyć , a nie przekupujesz ludzi nikt nie chce czytać o tobie tylko o nowościach i wogóle o stardoll ! Ty i twój apartament jest ,,poniżej poziomu,, nic nadzwyczajnego jak wchodzę do cg to oni i ich apartamenty są cudowne widać że zasłużyli , ciągle ulepszają swoje konta i się starają a nie wykorzystują BLOGA do marzeń ... !

    OdpowiedzUsuń
  28. zagłosowałam :]

    niutekkasiutek

    OdpowiedzUsuń
  29. ja cb nie lubie osobiście alee
    może coś wygram :D
    ..
    nie napisze niku bo za chwile
    twoi wierni fani bedom mieli do mnnie sapy !

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie ty to się zachowujesz jak król tu że napiszesz i myslisz o super jutro już bede na okładce.?? O niee niektórzy ilemusza płacić by tu napisac notkę o zagłosowaniu na nich a ty coto ze prowadzisz bloga nie znaczy ze jestes wyjątkiem myslisz ze masz sławnego blogai znajomych to ty tez jestes super jak oni po pierwsze oni nie sa tacy super po drugie ty tymabrdziej osoba która nigdy w życiu nie była ss może se tylko pomażyć o twoim koncie a ty jeszczez zerujesz na uczestnikach a te twoja nagrody proszę cię założe się że mało kto tam coś wygra proszę bardzo Usuwaj tenn komentarz ale wiedz ze ludzi udają ze cie lubia bo tylko ci sie podlizują kapujeeszzz dzieciakuu.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja na pewno nie zagłosuję ;PP
    LadyMisia65

    OdpowiedzUsuń
  32. KUBAWIKI97 Chodzi z BloOoDinąą to ich sekret ale już niektórzy wiedzą,

    OdpowiedzUsuń
  33. XDD Fuuuj ona takiego idiote chce ?

    OdpowiedzUsuń
  34. kopia Lucasa -,-

    OdpowiedzUsuń
  35. zal ten blog schodzi na psy -,- przestancie go wykorzystywac do reklam !!! inni płacą zeby miec reklame na tym blogu, a wy skoro go prowadzicie to macie za free ?
    idioci. Lucas radze ci wywal ich oprócz Martyny, bo tu juz nie da sie wytrzymac !!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. to jest niesprawiedliwe !. inni żeby zamieścić tutaj reklamę płacą dużo sd a Ty że prowadzisz tego bloga masz to za free ?! NIE FAIR ! ...
    myślisz że jesteś lepszy od innych , wcale niee !!!!! właśnie jesteś żałosny ! , trzeba zasłużyć na tytuł cb !. a nie żerować na innych !!!!!!!
    NIE MOŻESZ BYĆ CBB.!

    OdpowiedzUsuń
  38. tak na serio to nie dostałam jeszcze tej nagrody za 5sd co tu niby wygrałam, ale mam to w gdzieś xd
    "ale nie otrzymałam"
    więc wątpię żeby takie nagrody mogłyby być rozdane
    nie zagłosuje.. ten blog tak jak wyżej piszą schodzi na psy, nie wszystkie nowości stardoll są opisywane ,w d*pie mają komenty jak ktoś powiadamia że jest coś o0
    polecam bloga
    stardoll-od-kuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ludzie, ogarnijcie się - to tylko wirtualny portal, na chol.erę się tak rzucać? Złość piękności szkodzi, skarbuśki.
    W czym wam przeszkadza to, że chłopak chce zostać coverboyem? Przeżywacie wszystko jak stonka oprysk.
    Podejrzewam, że większość tych, którzy tak się rzucają i buntują już zagłosowała bo liczy na nagrody...

    OdpowiedzUsuń
  40. znam lepszą strone od stardoll macie linka . ;)) --> http://www.glitery.pl/polecam,thisorginalx33

    OdpowiedzUsuń
  41. Oczywiście zagłosuję ! :) 5/5

    karolinakochan

    OdpowiedzUsuń
  42. Cześć :) Zagłosowałam na ciebie na CB. Nie słuchaj tych dziewczyn. Chcą Cię tylko poniżyć.
    MissStar9811

    OdpowiedzUsuń
  43. KUBAWIKI97 chodzi z BlooOondinaa.

    Współczuję Martynie yyy Żall.Martyno znajdź se chłopaka z ciałem chłopaka a nie ciałem dzieciaka

    OdpowiedzUsuń
  44. Przecież każdy ma prawo do marzeń. Nawet te osoby które uważają go za dzieciaka.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  46. zagłosowałam 5/5. codziennie głosuje!-Karolinejszyn

    OdpowiedzUsuń
  47. oczywiście już zagłosowałam pozdrawiam Arletusa

    OdpowiedzUsuń
  48. Po pierwsze nie ma czegoś takiego jak coverboy a po drugie wypchaj się

    OdpowiedzUsuń
  49. Zagłosowałam :)

    Patkaa007

    OdpowiedzUsuń
  50. Gotowe ;D

    Mój nick _Darmowe_

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Zagłosowałam i mam nadzieję, że wygrasz ;D Powodzenia :)
    PS. Jak Wam coś nie pasuje to tu nie wchodzcie . :/
    LadyDominika98

    OdpowiedzUsuń
  52. Daj sobie na wstrzymanie. Już byłeś raz cover'boyem po co 2 raz? Daj szansę innym! Jak dla mnie to żałosne. Sorry Kubawki97 ale jestem szczera, niec do Cb nie mam! ;p

    MissKaty2603

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej !Ja zagłosowałam....ale wątpię że cokolwiek wygram...:\
    Lady-Ela

    OdpowiedzUsuń
  54. głosuuje;D

    MissMikeyla190

    OdpowiedzUsuń
  55. HAHAHAHA! Nawet sobie nie wyobrażasz ile mądrych dzieci, takich jak ja napisało w twojej księdze gości miły komentarz : 5/5 ;*, a tak naprawdę wyśmiewało się z ciebie :D. I jest jeszcze niestety wiele naiwnych osób, które pomyślały sobie: "O jejku! WYGRAM COŚ! KOCHAM CIĘ KUBA ZAGŁOSUJĘ NA CIEBIE :***. MóÓjI LoFfaNy KuuBU$iU ;P.

    Jesteś pierdolnięty!

    OdpowiedzUsuń
  56. A gdybyście wy chciały zostać CG? Miło by wam było gdybyście zostały tak zawalone niemiłymi komentarzami tak jak to zrobiłyście dla KUBAWIKI97?

    OdpowiedzUsuń
  57. haha ; DD
    NIE GŁOSUJCIE NA NIEGO JEST DUPKIEM!
    I TAK NIC NIE WYGRACIEE!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Zagłosowałam na cb bo codziennie głduje na cb .!
    Zasługujesz na to .!

    OdpowiedzUsuń
  59. To nie fair! Ty już tyle razy byłeś i jeszcze ci mało? Chcesz się tym chwalić przed swoimi partnerami?

    OdpowiedzUsuń
  60. Haha wiadomo że nie zagłosuję ! Nagród nie będzie i tak żądnych, a te twoje marzenia mnie dobijają ! Chłopak i bawi się w takie leleczki ! i nie myśl że jesteś sławny , bo nie jesteś , jesteś pierdolnięty i zgadzam się z tymi którzy napisali tak wyżej ! idź lepiej w piłkę pograj a nie w laleczki , ty geju !

    OdpowiedzUsuń
  61. widac ze ejsteś po prostu pajacem i GEJEM bo nie ma czegoś takiego jak CB czyli mozesz jedynie zosta cover girl ;] czy li pedał i gej ;]

    OdpowiedzUsuń
  62. A z kąt mam pewność że to akurat ja wygram .? Żal

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie zagłosuję ;/
    Wiele osó ma 100% lepsze dollki i apartamenty np. Gabisia9 i ona nigdy nie była CG!!!!
    Twoje apartamenty są proste,brzydkie i dziecinne ;/
    Tak więc na moją pomoc nie licz bo jesteś zwykłym podlizusem i niczego byś nie osiągnął gdybyś się nie podlizywał znanym osobom!
    Chcesz być jakimś vipem do cholery? ;/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja nie głosuję. Znów wykorzystujesz bloga. A tak w ogóle to nie ma czegoś takiego jak "CoverBoy", jest tylko "CoverGirl". Buahahha, dam 1/5.

    OdpowiedzUsuń
  65. Twoje marzenie, hahaha.
    Mam pytanie. Jesteś gejem?

    OdpowiedzUsuń
  66. NIE ZAGŁOSUJĘ NA CIEBIE I NIE MASZ PRAWA ZMUSZAĆ INNYCH DO TEGO ABY NA CIEBIE GŁOSOWALI BO TO WYKORZYSTYWANIE BLOGA A PO ZA TYM UWAŻAM ŻE SĄ INNE OSOBY KTÓRE JESZCZE NIGDY NIE BYŁY CG I SĄ NIEDOCENIANE I TO IM SIĘ NALEŻY ABY NA NIE GŁOSOWAĆ A TY POCAŁUJ MNIE W DUPĘ, DAM CI 1/5

    A TAK WOGÓLE TO BEZCZELNY JESTEŚ :/

    OdpowiedzUsuń
  67. Nigdy tego nie zrobię! 1. Naciągasz ludzi. 2. Masz świetną fryzure wyglądasz jak gej!

    OdpowiedzUsuń
  68. Według mnie CoverGirl czy CoverBoy powinna zostać osoba która ma w sobie to coś i nie rozgłasza milion razy że chce nią być.

    A tak wogóle to co to za wyróznienie kiedy zostaniesz CoverGirl czy CoverBoy i będziesz wiedział że się do tego nie nadajesz.

    Jednym słowem ŻAL

    OdpowiedzUsuń
  69. Zapomniałam dodać , że obiecanki to cacanki.

    Wiele osób pisze , że jak wygra to rozda stardolary a rzadko się zdarza , ze mówi prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  70. Haha jasne jestes beznadziejny jestes popularny i specjalnie chcesz to wykorzystac to twoja marzenie omg . Twoj aprtament jest zzwyczajny . jestem szczera a te osoby 90% napewnoo polecialy na te prezenty tyle o tym sadze jestes beznadziejny !

    OdpowiedzUsuń
  71. ahahahaha rozbawiles mnie ze to twoje marzenie . ;d

    OdpowiedzUsuń
  72. omg , znowu koles co chce wykorzystac ta swoja popularnosc .

    OdpowiedzUsuń
  73. jezu jaki fryz gej poprostu -.- a wgl cover powinna/powinnien zostac uczciwie a nie napisze notke na blogu i jest i jeszcze przkupuje ludzi pff .

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja mam dużo marzeń i jakoś żadnego nie da się spełnić. A może np ja chce byc CG i co. Na mnie nikt nie głosuje. Lubie ten blog ale lepiej nie naciągajcie. A w ogóle to ile razy wy chcecie być CG i CB bo ja już nie wiem??????????????????? XD

    OdpowiedzUsuń
  75. w życiu na ciebie nie zagłosuje wyglądasz jak pasztet z świni

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja zagłosowałem na ciebie! Powodzenia! Mam nadzieje ze się uda1 Trzymam kciuki.

    Lukier_97

    OdpowiedzUsuń
  77. omg tyle Ci powiem . Wykorzystujesz ze jestes popularny ee wieszco jak dla mnie ty nie zaslugujesz kazdy tylko leci na te nagrody a tto ze to twoje marzenie to Gratuluje naprawde !

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja głosuję! ;)
    Phanny48

    OdpowiedzUsuń
  79. zagłosowałam 5/5 na cb :) powodzenia życzę :p

    OdpowiedzUsuń
  80. Super!! Przyszedł sobie chłopczyk, który co chwile opuszcza bloga, potem "przeprasza" i udaje że znów wraca, pisze jedną notę, która nikomu szczęścia nie da, bo to się nazywa bycie samolubnym i znowu się opuszcza bloga. Rób sobie co chcesz, mnie to, sory GÓWNO OBCHODZI.
    I nie mów że to twoje marzenie, bo ci tak zwana sława odbiła, myślisz że jesteś stardollowym Justinem Biberem? ;/ Ja na 100% nie zagłosuję, zresztą okradłeś mnie z 70sd, jesteś smarkatym złodziejem a ja na takiego debila nie zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  81. Większość ludzi głosuje na ciebie bo polecieli na prezenty. Tyle ci powiem a ty jesteś żałosny że nie możesz zdobyć głosów uczciwie tylko chcesz zdobyć rozgłos przez bloga bo tak nikt na ciebie nie zagłosuje...

    Ludzie! przecież i tak nic nie dostaniecie to zwyczajne naciągactwo! Pomyślcie teraz zanim znowu jakaś pusta osoba napiszę "zagłosowałam na ciebie 5/5" i co ci do da? podniecisz się?

    OdpowiedzUsuń
  82. Lusac, wywal wszystkich oprócz Maryny, bo reszta to w ogóle nad blogiem nie pracuje i zrób pobór na nowych!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  83. wlasnie wywal a wgl zgadzam sie on chce tylko naciagnac jasne dostaniemy te twoje sd zalosne . tyle powiem .Kazdy leci na te prezenty ktorych niema

    OdpowiedzUsuń
  84. Głupie dziecko myśli że następnego dnia zostanie CG, do twojej wiadomości na to się pracuję parę lat, a nie jak ci się zdaję że: napiszesz post, ktoś (bo na pewno nie ja) zagłosuje na ciebie i następnego dnia zostaniesz na okładce. Nie zostaniesz i co? Nikt nie dostanie głównych nagród oto dowód że naciągasz ludzi. Nie zaprzeczysz temu.

    OdpowiedzUsuń
  85. Bez niektórych osób ten blog byłby lepszy. Ktoś inny gdyby pisał bloga na pewno nie naciągałby aby na niego głosowali. A kubie widać że brakuje samokrytyki.

    Myślę że Lucas przemyśli niektóre rzeczy, my nie chcemy tego czytać!

    OdpowiedzUsuń
  86. A ta data 13 września jest jakąś specialną datą? Zagołsuje oczywiście ponieważ jutro mam urodzinkii bedzie fajnie jak i ty dostaniesz prezent.

    FunSweetCrystal

    A i mam głupie pytanie ty mieszkasz we Włocławku?? bo słyszałam takie plotki i chciałam się upewnić bo tam też mieszkam.

    OdpowiedzUsuń
  87. Jesteś brzydki i lalusiowaty wię c czemu głosować? ;/

    OdpowiedzUsuń
  88. juz glosuje , z checia :))

    LoveeKasia

    OdpowiedzUsuń
  89. Lubie Cie Kuba , ale nie zagłosuję wszystko ma swoje granice. Może zrobię to kiedy indziej jak będziesz mieć niezłą chatę...Nie jestem ani po jednej ani po drugiej stronie , jestem obojętna.
    Catchy

    OdpowiedzUsuń
  90. Taa...Stardollowy Bieber... Dobrze powiedziane ;p
    Nie zagłosuje... Mam być szczera...Z tą fryzurką wyglądasz jak gej i już byłeś CG , więc to nie jest wielkie marzenie chłopczyka , który zaśmieca bloga swoimi reklamami ;//
    Jedni muszą słona płacić za coś takiego a ty myślisz , że napiszesz na swoich blogach " Zagłosujcie na mnie debile jedne , bo jestem gejem i to jest moim marzeniem!". Nie załamuj mnie ;//
    Blog schodzi na psy ja tam najbardziej Lubię Julitę i Lucasa , bo oni się nie wywyższają... Jak patrzę na to zdjęcie twojej Megej to mnie odrzuca...;//

    OdpowiedzUsuń
  91. jesteś beznadziejny!

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgadzam się z Danielle Stardoll.Ty już byłeś,daj innym szansę zwycięstwa !


    slawka00


    P.S. Zapraszam do mojego Bazarku ! Sprzedaję sukienkę Hot Buys z Pretty in Pink za jedyne 10sd ! W ofercie również - moje projekty,sukienka Tingeling i Inne oferty. Zapraszam was gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  93. Super! nie zostałeś Cover Girl! Masz za swoje! ;/

    OdpowiedzUsuń
  94. Dostałam tym razem żółte buty! Za darmo skąd ja to mam ???
    Ktoś mi powie ?
    Olcia32183

    OdpowiedzUsuń
  95. japierdole..."zśmieca bloga reklamami"..hmmmm... Kuba waszym zdaniem zaśmieca, tak? A poczekajcie! jak wy wykupicie reklame to czy to nie jest zaśmiecanie?
    Kurwa gdzie wy macie mozg?

    OdpowiedzUsuń
  96. Ha wlasnie napisalam 100 komentarz xdd zaciesz...xp
    ale wy na serio macie w tych garach nasrane O.o

    OdpowiedzUsuń
  97. dobrze ci tak.

    Widzisz ? nawet wiadomości ani reklamy na blogu nie pomagają.
    Nikt cie nie lubi

    OdpowiedzUsuń
  98. a ja go lubie :P kolejny anonimowy...nie masz odwagi sie przyznac kim jestes? japierdole...co za ludzie..

    OdpowiedzUsuń
  99. A ja popieram anonima :)

    Wyjął mi on te zdania z ust..

    OdpowiedzUsuń
  100. Zagłosowałam 5/5 :D
    mam nadzieje ze wygrasz

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja zagłosowałam ;**

    Missrusso1998

    OdpowiedzUsuń
  102. Gdzie jest Lucas ??!!

    OdpowiedzUsuń
  103. To chyba z wczoraj to już nie zagłosuje.. Ja nie mam zdania co do komentarzy powyżej. Jeśli go nie lubicie itp. to nie musicie go tak od razu strasznie obrażać!

    PS. A to prawda, że chodzisz z Martyną?

    OdpowiedzUsuń
  104. Hahahha nie wygrałeś ? potniesz się teraz ?. powiesisz czy cuś ? xDjak to takie marzenie ; p
    i nie ma takiego czegos jak cover boy . a poza tym to jest nie fer masz za free reklame tak?! wykorzystujesz bloga kurwa . wy co na niego głosujecie macie nasrase w łbie . inni płacą dużo kasy a ten se dodaje jakieś śmieci , nikt cie szczerze nie lubi .

    OdpowiedzUsuń
  105. Dobra rozumiem że jesteście wkurzeni ale takie teksty walicie że ja się samam boje :) Mówie to teraz do właścicieli tego bloga, inni mają racje ten blog z super stronki zamienia się na beznadziejną stronkę, są teraz tylko same reklamy wasze albo płatne, rozumiem że na tym zarabiacie ale ludzie ten blog jest chuba po to aby pisać o stardollu a nie po to aby na nim zarabiać, jeżeli chce cie to załużcie sobie stronkę reklama-stardoll.ocom.pl bo to już przesada.

    OdpowiedzUsuń
  106. zgadzam się z wypowiedzią powyżej , ale irytuje mnie to że inni płacą ogromne sumy za samą reklame , a kubawik czy jakoś tak pisze sobie za free . to nie fer ... i to za jakie sumy bierzecie głupią reklamę

    OdpowiedzUsuń
  107. Zagłosowałam 13 września :)

    OdpowiedzUsuń
  108. blog powinien być o stardoll, nowościach i darmówkach , a reklamy powinny być tylko w bocznym pasku by nie zaśmiecać bloga. Bardziej od konta KUBAWIKI97 polecam konto anty.kubawiki97

    OdpowiedzUsuń
  109. Zaglosowalam 5/5 !!!
    moj nick to: Beati13

    OdpowiedzUsuń
  110. covergirl znowu będziesz ;dd

    nabijam sie jak chłopaki są coverGIRL ale zagłosuje .. niewiem co jest cennego w DKNY..

    Twoja_Angelika

    OdpowiedzUsuń
  111. Nie zamierzam na Ciebie głosować. Chcesz być na okładce jedynie przez swoje własne widzimisie. To z lekka idiotyczne, ludzie powinni głosować na kogoś kto zasłuży, a nie na jakiegoś lalusiowatego spamera.

    OdpowiedzUsuń
  112. zagłosowałam ;) :* już dawno :D
    Phanny48

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!