niedziela, 12 września 2010

Darmowa torba Nickelodeon

(obrazek pochodzi z bloga hotbuysbazaar.blogspot.com)


1. Zmieniamy proxy na:
91.103.185.182 Port: 80 lub 80.193.72.145 Port: 8080


3. Logujemy się.

4. Zapisujemy się do klubu.

5. Torba czeka przy szafie :)


Osobiście jej nie robię, ponieważ mi się nie podoba. Pamiętam jednak, że mieliście wątpliwości na temat zmiany proxy. Otóż sporo czytałam na ten temat i ZMIANA PROXY NIE JEST ZABRONIONA PRZEZ PRAWO! Nie grozi także Waszym komputerom, jeśli tylko będziecie unikać klikania w reklamy zagranicznych stron.

36 komentarzy:

  1. mi sie podoba a moglabys mi ja zrobic bo ja obecnie nie umiem zmieniac proxy pliska!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie podoba a moglabys mi ja zrobic bo ja obecnie nie umiem zmieniac proxy pliska!!! napisz na priv na lalke hermiona12343 ok?

    OdpowiedzUsuń
  3. mi nie działa[jakbycoś robię każdą darmówkę,tak sobie,żeby mieć]


    gaba115

    OdpowiedzUsuń
  4. mi nie działa[jakbycoś robię każdą darmówkę,tak sobie,żeby mieć]


    gaba115

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie jest napisane ze klub jest niedostępny

    bruneetka19

    OdpowiedzUsuń
  6. O żal! to juz było tydzień temu! pfffi!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie działa,. ; x jakie downy we odejdź bo tylko pogarszasz sprawe. x dd

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobię tą darmówkę, bo jestem zbieraczem, ale szczerze m się nie podoba.Mogli się bardziej postarać.

    OdpowiedzUsuń
  9. HALO NIE UMIECIE PRZEGLĄDAĆ STRON .?! OMINELIŚCIE darmoOWY ZWIERZĘCY TELEVIZOR ZE STARDOLL TV .!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. L:KAZDEGOKONTO
    H:123456789

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z anonimowy!Pominęliście ten super zwierzęcy telewizor!Jestem tak zapatrzona, w ten blog, że w ogóle nie sprawdzam na innych blogach co się dzieje.A ta torba to rzeczywiście już od tygodnia jest na ostardollcom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej!Chcecie metamorfozę bez hasła?Tak?To świetnie!Napiszcie na moim blogu komentarz ze swoim nickiem a ja biorę się za metamorfozę!
    http://metamorfozydogs.blogspot.com/
    PS:Jeśli możecie dodajcie się do obserwatorów.Z góry DZIĘKUJĘ!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam darmową czarną apaszkę!
    Zobaczcie na mojej doll Olcia32183 nie mam pojęcia z kąd ona jest po prostu zrobiłam zwykłą scenerie klubową i ją dostałam była obok szafy! Ktoś mi powie skąd ona jest?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawia mnie kto ma wątpliwości co do zmiany proxy i kto wymyślil, że to może być nielegalne. Chyba jacyś 12-latkowie xD

    A torba faktycznie brzydka ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. HALO NIE UMIECIE PRZEGLĄDAĆ STRON .?! OMINELIŚCIE darmoOWY ZWIERZĘCY TELEVIZOR ZE STARDOLL TV .!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się ... I nie będę robić.


    slawka00

    OdpowiedzUsuń
  17. ej pomocy!! Ja nie dostalam jeszce tej sukienki od Mcqueena!!! I nie mogę zrobic tej darmowkki :( zrobisz mi?????

    Musa10011

    OdpowiedzUsuń
  18. brzydka ; /
    zajrzyjcie do mojego sb
    Ania_1998_13_11
    dzięki z góry ; D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na bloga :
    http://metamorph-forist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. co z ta sukienka od tego projektanta miała być już dawno i co jeszcze nie ma

    OdpowiedzUsuń
  21. hej, gdzie można dostać ten telewizorek zwierzęcy?? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. moje konto na stardoll to missriri2 jeśli ktoś nie umie zmienić proxy to wyszystko mam w prezentacji..!!

    OdpowiedzUsuń
  23. nie podoba mi się i nie chce mi sie jej robić

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaginione kolczyki Sunny Bunny :

    http://www.stardoll.com/en/starplaza.php?startItemIds=27333

    asiunia_cool

    OdpowiedzUsuń
  25. mi nie działają te proxy..ale i tak mi a torebka się nie podoba
    Phanny48

    OdpowiedzUsuń
  26. gdzie jest ten telewizor ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć! Macie naprawdę super stronkę, przydatne darmówki, i zawsze najnowsze newsy, z czego jestem zadowolona. Jednak wasz szablon jest prosty. Chcę zaoferować wam to, abym ja wykonała dla was szablon, albo sam nagłówek. Oczywiście z kim chcecie, czy z Stardoll, czy z Lady Gagą.... No tematyka dowolona. ;] Jeżeli chcielibyście mieć świetny, modny i odjazdowy szablon. Czym zajmuję się już parę lat , to napiszcie na GG:4890201. Piszcie nawet jak będę niedostępna.

    OdpowiedzUsuń
  28. BŁĄD BŁĄD BŁĄD BŁĄD BŁĄD BŁĄD
    W Suite Shop'ie jest błąd! W nowościach jest piesek Lola za 4 SD dla NSS. Natomiast w kategorii Zwierzaki---> Psy, kosztuje on 5 sd i jest dla SS! Jak coś to mam nick paulina-112 ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja dostałam wreszcie tę sukienkę od McQeena, ale tylko na jedno konto.Oczywiście upomniałam się o nią sama pisząc do admina. Na innych kontach odpowiedzieli mi że nie brałam udziału albo nie wypełniłam wszystkich pytań lub nie przesłałam swojego nika, a robiłam przecież tak samo jak na pierwszym koncie. Dobra że przynajmniej na jedno konto mi ją dali. Pozdrawiam fajny blog.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  30. niestety ale ten sposób nie działa. a szkoda, bo mnie akurat ona się podoba. przejrzałam inne blogi i nie wiem jak ją zdobyć... jeśli ktoś się orientuje, co można zrobić, żeby ją dostać, to proszę pisać...

    my_name_is_M

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!