środa, 22 września 2010

Dostawa spoilerów

13 komentarzy:

  1. Jupii pierwsza !!! Ładne ciuszki kami__3000

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przypadły m do gustu :)
    ppaula196

    OdpowiedzUsuń
  3. super napewno coś kupię ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi sie ,że to będzie kolekcja OTTO nawet fajne zalezy od gustu a wy jak myślicie zapraszam do mnie
    LadyCullen13

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne
    zapraszam do mojego bloga jest dopiero z dziśiaj http://stardoollclub.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pod jakim linkiem są najnowsze spoilery.? ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta torba i te 2 pierwsze sukienki. ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. takie sobie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się podoba ta czarno-biała tuniczka może kupię. tylko zależy jaka cena i czy dla nss

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam niestety inny gust od was ;) Najbardziej podobają mi się tę pierwsze buciki i ta śliczna czerwona sukienka. Na pewno sobie te dwie rzeczy kupię :D

    Pozdrawiam
    marzenamiley

    OdpowiedzUsuń
  11. Rajstopy to Louis Vuitton, natomiast torba Mulberry.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!