środa, 22 września 2010

Prosimy o głosy! :)

Wow! Jesteście super. W jeden dzień aż tyle głosów. Dziękujemy. ; )
Niedużo brakuje nam, żeby wysunąć się na prowadzenie... ; DD

Więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to prosimy zagłosujcie na www.stardoll.ocom.pl w konkursie Stardoll Złote Globy w kategorii NAJLEPSZY BLOG.


Każdy głos jest bardzo ważny, więc jeśli możecie to poproście również znajomych o zagłosowanie! ;) Jeśli wygramy, będziemy baaardzo szczęśliwi. ;]

Jeśli głosujecie, możecie również napisać komentarz. Chętnie poznamy głosujących... : )

P.S. Co sądzicie o nowym szablonie? ; ))

53 komentarze:

  1. OK :) Zagłosuje emila077 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zagłosowałam ;)

    weronika2458

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zagłosowałam. :)

    Aniax33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zagłosowałam na inne blogi. :D
    A szablon nie za fajny. ^

    OdpowiedzUsuń
  5. nowy szablon jestem na nie jest dużo gorzej

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowałam :D
    ppaula196

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosuję zaraz. ;p
    Agata1998r.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też zagłosowałam
    Alicja129

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zagłosowałam
    szablon jest super
    Olga981111

    OdpowiedzUsuń
  11. zagłosowałam.
    ladygagastrawbe

    OdpowiedzUsuń
  12. zagłosowałam.
    ladygagastrawbe

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zagłosowałam na inny blog, który wydaję mi się lepszy od Waszego, a no i bym zapomniała blog, który prowadzicie przed tą całą przemianą był lepszy, ten mi się za bardzo nie podoba zresztą i tak nie dorównacie blogowi stardoll-i-my.blogspot.com:(
    15Marzena07

    OdpowiedzUsuń
  14. zagłosowałam i trzymam kciuki za to żeby stardoll.ocom wygrał. nowy szblon całkiem niezły, na początku myślałam że pomyliłam bloga=D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagłosowałam na cb i bloga ;pp

    OdpowiedzUsuń
  16. szblon jest super aja głosuje na was już 12 raz bo jesteście super
    agnieszkajargie

    OdpowiedzUsuń
  17. już zagłosowałam :)
    mam nadzieje że wygracie !

    Mia_Colucci135

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tez zagłosowałam macie exstra strnkę
    edziaax3

    OdpowiedzUsuń
  19. ten nowy szablon jest do dupy.nie masz nic innego do roboty tylko szablony zmieniać, dał bys jakieś darmówki !

    OdpowiedzUsuń
  20. zagłosowałam na was i uważam że poprzedni szablon był lepszy



    amelia999

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy pisze...

    ten nowy szablon jest do dupy.nie masz nic innego do roboty tylko szablony zmieniać, dał bys jakieś darmówki !

    a nie podpiszesz się?? strach obleciał?? tchórz


    oczywiście zagłosowała. zasługujecie na tą nagrodę. piszecie kilka razy na dzień. notki są ciekawe i piszecie o wszystkim jako pierwsi. jeśli nie wygracie, ja wam coś ufunduje.

    MissEw19

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowy szablon jest very ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie zagłosuje, bo mi sie nie chce i już a szablon bardzo mało czytelny, jednym słowem spierniczony

    OdpowiedzUsuń
  24. zagłosowałam ;]
    i głosujcie na mnie :D
    be_beauty

    OdpowiedzUsuń
  25. Prawie jestescie na prowadzeniu:) brawo dla czwórki redaktorów:)
    Moge miec do Was prośbę? Napiszcie komentarz w mojej KG i nic wiecej;)

    Izabela1007 - Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  26. ja już zagłosowałam, niestety nie podoba mi się nowy szablon... tamten był lepszy... :/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja głosuję na ten, który na to zasługuje, czyli stardoll-i-my .

    OdpowiedzUsuń
  28. Zagłosowałam na Was =) Myślę, że wygracie! ;**

    OdpowiedzUsuń
  29. Zagłosowałam na Was =) Według mnie jesteście najlepsi ^^

    MiSQua

    OdpowiedzUsuń
  30. PROWADZICIE! BRAWO! 3mam kciuki OBY BYŁO TAK DALEJ! =D

    MiSQua

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeeeest! Macie prowadzenie!!!!!


    Izabela1007

    OdpowiedzUsuń
  32. DZIĘKI ZA GŁOSY! JESTEŚCIE SUPER. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak! MACIE PROWADZENIE, i oczywiście zagłosowałam.

    Co do szblonu jest wporządku, ale nie moge sie jeszcze przyzwyczaić ;)


    evitapop007

    OdpowiedzUsuń
  34. WYDAJE MI SIĘ, CZY USUNĘLIŚCIE BLOG MIMI ( Martyny Dębińskiej ) z blogów POLECANYCH ?!


    Czemu ... ? Ona ma super blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakoś nie bardzo podoba mi się ten nowy szablon.
    Ja zagłosowałam na Maalinowe Metamorfozy

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście że zagłosowałam !
    jesteście najlepsi .

    OdpowiedzUsuń
  37. Zagłosowałam na stardoll-i my.blogspot.com...
    Jest o wiele lepszy! :) A ten szablon jest brzydki, wtedy Wasz bloog wyglądał o dużoooo ładniej!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wchodzę na ten blog kilka razy dziennie od początku... Kocham go! ;** Oczywiście zagłosowałam. =)
    Pzdr. =*, 08olusia08

    OdpowiedzUsuń
  39. beznadzieja ten szablon xD
    jakoś nie z tej strony wszystko ;// można zrobić zmiany w ywglądzie a nie w ustawieniu ;///

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie głosuję na wasz blog tylko na stardoll-i-my.blogspot.com

    Proszenie o głosy jest zabronione, czytaj regulamin. Jeśli właścicielka to zobaczy to możesz być zdyskwalifikowany...

    samanthak2

    OdpowiedzUsuń
  41. Juz wczoraj na was zaglosowalam. ;dd
    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  42. ten szablon jest okropny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. ten szablon jest okropny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja zagłosowałam , ten blog jest super
    kwiatek19973

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja na was głosowałam ( 2 razy ) i już prowadzicie :)
    A szablon, no jak to delikatnie ująć o już wiem... OKROPNY

    Iza406

    OdpowiedzUsuń
  46. Zagłosowałam:) bo lubię waszego bloga! Trzymajcie tak dalej:):)

    Stardolowiczki głosujcie dalej na Julitę w konkursie miss:)

    bu_mycha_grunge

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie zagłosuje na waszego bloga bo nie wolno się reklamować. Wasz nowy szablon jest... ohydny. Ale właściwie stardoll-i-my.blogspot.com też nie powinien wygrać -.-. I nie będę tchórzem nic i tak mi nie zrobicie, podpiszę się:

    lowe_animals

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!