piątek, 24 września 2010

Prosimy o głosy! :)

Wow! Jesteście super. W jeden dzień aż tyle głosów. Dziękujemy. ; )
Niedużo brakuje nam, żeby wysunąć się na prowadzenie... ; DD

Więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to prosimy zagłosujcie na www.stardoll.ocom.pl w konkursie Stardoll Złote Globy w kategorii NAJLEPSZY BLOG.


Każdy głos jest bardzo ważny, więc jeśli możecie to poproście również znajomych o zagłosowanie! ;) Jeśli wygramy, będziemy baaardzo szczęśliwi. ;]

Jeśli głosujecie, możecie również napisać komentarz. Chętnie poznamy głosujących... : )

13 komentarzy:

  1. Zagłosowałam ! Bo jak dla mnie macie najlepszy blog "O stardoll" na świecie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucas, pleas zobacz do mojej KG i przeczytaj pierwszy komentarz.... Ja po przeczytaniu go mało się nie przewróciłam.
    Oczywiście głusuje, przy każdych odwiedzinach:D

    Izabela1007

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam serdecznie do mojego klubu na stardoll : http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2311781
    LadyMisia65

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucas, prosze zobacz tam to dlamnie bardzo ważne...

    Izabela1007

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że głosuję :))) Jesteście najlepsi! :D Mój nick: Anecia__B

    OdpowiedzUsuń
  6. JUz nie musisz.... usunełam to... za bardzo mnie brzydziło...

    Izabela1007

    OdpowiedzUsuń
  7. Macie fajny blog ale jest lepszy uwierz raz zagłosowałam na wasz ale teraz na ten drugi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie Wasz blog. Uważam że jest najlepszy. Zapraszam do mnie; jubily11 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z miłą chęcią zagłosowałam :) Wasz blog jest naprawde świetny ! Powodzenia, napewno wygracie !!!

    lenusias8520

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!