piątek, 24 września 2010

Wkrótce na Stardoll - Barbie!

Wkrótce na Stardoll pojawi się nowa kampania promująca Barbie A Fashion Fairytale. Pierwszą darmówką będzie fioletowa koszulka z logiem.


Barbie A Fashion Fairytale (polski tytuł "Barbie w świecie mody) to najnowszy film z serii Barbie, który swoją premierę będzie miał jesienią 2010 roku. Barbie jako Modna Paryżanka to bohaterka nowego filmu Barbie, w którym przemienia swój strój księżniczki w wystrzałową sukienkę na imprezę.

Film już teraz możecie zobaczyć na - KLIK.

17 komentarzy:

  1. Fajnie ^^ Śliczna bluzka =*
    Pierwsza xD
    CrazyBrunetka

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bluzka a to Barbie Fashion Fairytale to co to właściwie jest

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy film
    brzydkaaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet fajnie . ale bluzka dziwna.

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam ten film i jest super , ale barbie nie jest żadną Paryżanką, tylko jej ciocia mieszka w Paryżu
    i ma dom mody

    OdpowiedzUsuń
  6. og ten film z dub. 2 mies. temu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka taka sobie, ale mam nadzieję, że dadzą z tego filmu jeszcze jakieś darmówy.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już go oglądałam. Rozwalilo mnie jak Teresa powiedziała - [...]blokuję go na twiterze[...] xd
    AronaWallace

    OdpowiedzUsuń
  9. ; o .. yhy ; |
    i co jeszcze..? nie malo, ze sa tam dzieci neo to jeszcze jakies Barbie ;pp

    OdpowiedzUsuń
  10. a jak można ją zdobyć?

    OdpowiedzUsuń
  11. +wiem gdzie on leci na mini mini oczywiście ja nie oglądam tylko moja siostra

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest ta bluzka a film taki o

    pozdro
    Julka333Sweet

    OdpowiedzUsuń
  13. możesz pogdzielić ten film na części bo mój transfer jest za mały
    (Proszę)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie chce mi sie teraz oglądać XD ale jak bedzie jakis sklepik, to fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na YouTube są wszystkie części.
    SUPCIO!!Apropos kiedy będzie sklepik?
    NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!!!

    kwidomska4

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!