sobota, 19 marca 2011

Darmowy dywan

Aby go dostać należy wziąć udział w konkursie,

28 komentarzy:

  1. ja chciałam wziąć udział ii gdy robiłam sceneriie nie wyświetliły się moje meble z LE . ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie jak mamy zrobic scenerie z meblami LE skoro nie da się ich użyć ?! bez sensu ; /

    OdpowiedzUsuń
  3. to ich nie urzywajcie lol .
    ja nie robie ten dywan jest brzydki

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo brzydki chyba ma ze 100 lat

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Fioonnaa się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
  6. @anja190 patrz kto pisze posty, to będziesz wiedziała.

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobie najwyżej zutylizuje jak bedzie brzyki.Niewiem czemu niektóre dziewczyny nie robią konkursów bo brzydki prezent.Przecież jak jedną rzecz dziennie zutylizujecie(usuniecie) to dostaniecie dziennie jednego $tardolara!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. blee . ahaa, renesmee88 , za darmówki nie dostaje się sd . ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanko co do stardoll XFactor ;P
    Mianowicie, czy zgłosić się można jeszcze 26 marca do godziny 24?
    Bo nie jestem pewna, a dopiero w piątek będę mogła nagrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłam... Wiecie, że ubyło jedno wnętrze do imprez ???

    nevergirl1

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem,całkiem .Tylko ss mogą go w konkursie zdobyć : /

    OdpowiedzUsuń
  12. wzięłam udział ale nie mam go gdzie położyć ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzydki.. to po pierwsze
    Dla SuperStar.. to po drugie

    Gdybym miała SS chyba bym nie traciła czasu na taką darmówkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się podoba. ;p
    andziores

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!