sobota, 19 marca 2011

Darmowy plakat i kołatka

1. Wejdź na  ianaz-proxy.com lub youareanonymous.com
2. Wklej www.stardoll.com w okienko.
3. Zaloguj się.
4. Wklej www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1110 w okienko (otrzymasz kołatkę)
5. Wklej www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1113 w okienko (otrzymasz plakat)



obrazek pochodzi z bloga http://underneathstardoll.blogspot.com/

DARMÓWKI TEGO TYPU NIOSĄ ZE SOBĄ NIEBEZPIECZEŃSTWO STRATY KONTA, DLATEGO PO UKOŃCZENIU JEJ ROBIENIA KONIECZNIE ZMIEŃCIE SWOJE HASŁO!!!

P.S. Dziękuję bardzo dziewczynom za pomoc w rozpoznaniu "tajemniczej" kołatki.

36 komentarzy:

  1. taka grzechotka wiecie trzyma się za ten patyk i kręci

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to też taka kołatka, ale pewna nie jestem ... hmmm ...

    OdpowiedzUsuń
  3. No raczej kołatka... na meczu takimi kręcą :D natka1342

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest kołatka ::)

    OdpowiedzUsuń
  5. Weźcie bloga zamknijcie, już nikt tu nie pisze. Istnieje tylko po to żeby Lucasek miłą pieniądze!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiona nie spisuje się wg. mnie dobrze. W ogóle mało postów pisze, prawie wcale. Po co kolejna redaktorka, która nie ma czasu na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie robię :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ups...:)Paulla19

    OdpowiedzUsuń
  9. Dajcie jej spokój przecież nie ma tylu nowości na stardoll! Jest dzisiaj bardzo nudno. A decyzja jest Lucasa o zamnknięciu bloga więc nie namawiajcie jego do tego "czynu".

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne , ale nie robię ;p(niebezpieczeństwo)
    Paolka99Smile

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest kołatka, którą się kręci

    OdpowiedzUsuń
  12. kołatka!? spoko,ciekawe co jeszcze wymyślą...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie ściągam takich darmówek bo mogą mi konto ukraść ! ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie opłaca się narażać konto na kradzież przez takie brzydkie darmówki. ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę nie ściągać tej darmówki :\

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kołatka ;D
    Ale na górze mają racje
    nie warto narazić konto na utratę skoro takie darmówki nam się w ogóle nie przydadzą ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam na blog stardoll-nowinki-dollki.blogspot.com
    jest tak bardzxo dużo postów dziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ludzie odczepcie się od fiony fajna z neij redaktorka,co prawda nie udało mi się ściągnąć tych darmówek ale o to jej nie oskarżam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiam się tylko: "Na cholerę mi kołatka?" ;)
    MissLisa85

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie robię !!
    ja tylko robię ubrania !!! no czasem rzeczy :)
    rumianka

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się zdaje, że ta kołatka to wiecie, na ten dzień, co zamiast dzwonów w kościele właśnie KOŁATKĘ słychać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Może być.
    andziores

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!