sobota, 12 marca 2011

WAŻNY komunikat - STARDOLL X FACTOR

Pojawił się poważny problem. Nagrania większości osób z konkursu STARDOLL X FACTOR nie działają! Zawinił problem Audacity, nagranie każdego, kto nagrywał w tym programie nie działa.

W związku z tym prosimy wszystkich uczestników, którzy nagrywali swoje piosenki w Audacity o nagranie tego ponownie i wysłanie na konkursowego maila. Polecam stronę www.aviary.com/launch/Myna oraz nagrywarki w waszych telefonach komórkowych :)

Jeśli nie wiecie jak nagrywać MP3 na podanej przeze mnie stronie, zrobiłem dla was poradniki wideo. W filmikach pokazana jak wersja dla zalogowanych użytkowników strony, jeśli nie macie konta na stronie aviary.com, to w trakcie nagrywania swojej MP3, zostaniecie o to poproszeni :)
Filmiki z instrukcją nagrywania: Część 1 | Część 2


W związku z zaistniałymi problemami przedłużam czas przyjmowania nagrań do 26 marca włącznie. Chcę żebyście dokładnie sprawdzili, czy wasze nagranie działa i wszystko jest okey.

Jeśli macie już działające nagranie, przeczytaj co zrobić, aby zgłosić je do konkursu - www.stardoll-for-poland.blogspot.com/2011/02/stardoll-x-factor.html


Przypominamy, że nagrody o jakie walczycie to 1800 SD oraz doładowanie SS za 30 zł!

24 komentarze:

  1. tak jak myślałam.... ;D nagrywając w audacity brakuje przenośnika z danymi czyli np. nazwa piosenki typu ewakuacja_data . No cóż nagram ponownie nic nie tracę chyba , że 3 minuty czasu ale to nic ;) Pozdrawiam ;)

    Barbi_____

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się jeszcze zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, szczęście, zdążę nagrać porządną piosenkę ;))

    oka_96

    OdpowiedzUsuń
  4. Właaaśnie, moje pewnie też nie działa, czy mogę nagrać jeszcze raz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. F***! Mam nadzieję, że mam gdzieś na kompie to stare nagranie... Ahh... Trudno się mówi. Trzeba wysłać jeszcze raz :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ajak ktoś nie w audacity nagrał i wysłał to może jeszcze jedno dodać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej mam pytane :D
    jak są konkursy i można wygrać stardolary to jak ta osoba co ma wysłać wyśle np mi ? trzeba co zrobić

    OdpowiedzUsuń
  8. A można nagrać na portalu iSing.pl i wysłać adres nagrania?

    Bo ja mam tam konto, a na komórce strasznie szumi :P

    OdpowiedzUsuń
  9. @paulina12920, wystawić rzeczy w bazaarze za podaną kwotę :)

    @Beata, nie można na iSing. Podałem stronę, na której bez szumienia można nagrać w formacie MP3, jest nawet instrukcja video :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a do kiedy mozna przeslac poprawione nagranie? ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze że mamy troche czasu;]

    OdpowiedzUsuń
  12. jaa nie nagrywałam w tym programie, więc nie muszę powtarzać xd

    OdpowiedzUsuń
  13. @PUNNY, napisałem datę. 26 marca ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. MAM PYTANIE!!
    Czy moje nagranie się odtworzyło ?

    ladyrosalie98

    OdpowiedzUsuń
  15. a jak ja wczesniej nie zdazylam wyslac swojego nagrania w terminie to teraz moge?

    jgnke

    OdpowiedzUsuń
  16. jak na tej stronie dodac podkład z pliku?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ymm..Nagranie musi być min. 2:00min. Ale na tym programie co dałeś link nie można dłużej niż 2, być może coś poplątałam. ;(
    A co do tych filmików: nie wyświetlają mi się ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. spróbować zawsze można , ale wygrać......

    OdpowiedzUsuń
  19. kiwika pisze...
    ajak ktoś nie w audacity nagrał i wysłał to może jeszcze jedno dodać?

    13 marca 2011 10:17

    Lucas.Poland pisze...
    @kiwika, można

    czyli mogę nagrać np. 3, i wszystkie zostaną "ocenione" ?
    łącznie z tym co już wygrałam? Wszystkie się liczą?

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!