środa, 20 kwietnia 2011

Darmowe drzewko z okazji Dnia Ziemi

1.Wyczyść historię przeglądarki.
2.Zmień ręcznie proxy na
178.33.26.119 port 80
lub 
88.46.239.43 port 8080
3. Zaloguj się na Stardoll.
4.Wejdź na http://www.stardoll.com/es/contest/view.php?id=1216.
5. Zmień ustawienia proxy na poprzednie. 
6. Weź udział w konkursie. 


Jeśli nie wiesz jaki zmieniać proxy, zobacz instrukcję.

P.S. Sama tej darmówki nie sprawdzałam, więc nie jestem pewna, czy działa. Piszcie w komentarzach, jeśli się Wam uda ją zdobyć.

PAMIĘTAJ! Korzystanie z proxy nie jest do końca bezpieczne. Nie ponosimy odpowiedzialności, za jakiekolwiek straty z nim związane. Najlepiej po zrobieniu darmówki, zmieńcie swoje hasło do konta Stardoll.

17 komentarzy:

  1. Pierwsza......
    Drzewko nawet,nawet ale i tak nie robię.
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  2. nie robie ale drzewko nawet nawet

    OdpowiedzUsuń
  3. Proxy straasznie wolno działa... Czy raczej: nie działa.
    Robiłam, ale nie wchodziło.
    Pewnie wszyscy teraz korzystają z tego proxy, temu takie zmulone.

    MaoLeo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się udało na drugiej . tylko na początku NIE LOGUJCIE SIĘ BEZ PROXY TYLKO OD RAZU JAK MACIE WŁĄCZONĄ JĄ ! mi tylko tak weszło

    0lusia69

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym zrobiła jak by było bez proxy ;/ czy ktoś by mógł mi zrobić tą darmówke?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te drzewko.Udało się.

    SamaRozkosz

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne drzewko, ale ja nie bd ryzykować, a poza tym nie chce mi się ;D
    konik112

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zrobiłam przez goproxing.com i dostałam drzewko . ; )




    MissMajka98

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za radę Majki, próbowałam zrobić przez goproxing.com, ale nie dostałam. Zamiast tego, dostałam jakąś okropną mapę. '-,- Proxów nie zmieniam, nie lubię... Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  11. no już da się przez goproxing.com bo konkurs pojawił się już w UK. Wystarczy wejść na goproxing.com następnie wpisać w okienko stardoll.com, zalogować się i wpisać http://www.stardoll.com/es/contest/finish.php?id=1213 i gotowe :)


    _rihanneczka

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!