środa, 20 kwietnia 2011

Nowy Styled Outfits - Daring Doily


11 komentarzy:

  1. pierwsza !
    nie specjalne jakieś ... nie podoba mi się ..
    Justi_06

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się nie podoba
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekła mnie ta mnie ta czarna sukienka jest wręcz śliczna ; ** A reszta nie w moim stylu ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Te takie jakby manekiny na których są przedstawione ciuchy na pierwszym zdjęciu, mają piękne fryzury :)
    Ashleydivasis

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem ,jaki ma sens pisanie o tym "samym" na każdym "sławnym" blogu.Zaczęłam odwiedzać z ciekawości blog : stardoll-i-my.blogspot.com I te posty,które wydajecie tu,były tam znacznie wcześniej.Dla mnie robi sie to nudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na drugim obrazku podoba mi się ta biała sukienka. Tak to w sumie nic, oprócz fryzur na pierwszym obrazku. :D Jak dla mnie słaby Styled Outfit... ;) Oluchowa

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!