Moze zrobie ; LPierwsza ; )Marika2001.
Nie robię. Nie będzie mi raczej potrzebny....Sascha.Strunin
Nie robię ;pPoshGoldDomini9
Ten komentarz został usunięty przez autora.
nie robie , bo po co ?kociak2filek
Fajnnyy . Ale nieee....
zrobiłam izabelcia_1999
ha ha xD Nie no, ale gdyby moja młodsza siostra miała konto na stardoll to na stówę musiałabym dla niej ten plakat zrobić xD
Tyle mam już tych plakatów że je w schowku trzymam xdd ^ ^_Love_PoP_
Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!
Moze zrobie ; L
OdpowiedzUsuńPierwsza ; )
Marika2001.
Nie robię. Nie będzie mi raczej potrzebny...
OdpowiedzUsuń.Sascha.Strunin
Nie robię ;p
OdpowiedzUsuńPoshGoldDomini9
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńnie robie , bo po co ?
OdpowiedzUsuńkociak2filek
Fajnnyy . Ale nieee....
OdpowiedzUsuńzrobiłam
OdpowiedzUsuńizabelcia_1999
ha ha xD Nie no, ale gdyby moja młodsza siostra miała konto na stardoll to na stówę musiałabym dla niej ten plakat zrobić xD
OdpowiedzUsuńTyle mam już tych plakatów że je w schowku trzymam xdd ^ ^
OdpowiedzUsuń_Love_PoP_