pierwsza!!!!! magicznaja12
ładna :) podoba mi się.
Łał jakie ładne zdjęcie :)) Teraz ta dziewczyna wygląda po prostu bosko ;)
oj tam oj tam, a może w końcu by dali jakąś ciekawszą gwiazdę ( lub nie )?
Fajna fotka ;*
oszpecili ja na sd ale teraz laki nie są takie plastikowe jak kiedyś i jest fajnie ich ciała są bardziej ,,prawdziwe"
Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!
pierwsza!!!!! magicznaja12
OdpowiedzUsuńładna :) podoba mi się.
OdpowiedzUsuńŁał jakie ładne zdjęcie :)) Teraz ta dziewczyna wygląda po prostu bosko ;)
OdpowiedzUsuńoj tam oj tam, a może w końcu by dali jakąś ciekawszą gwiazdę ( lub nie )?
OdpowiedzUsuńFajna fotka ;*
OdpowiedzUsuńoszpecili ja na sd ale teraz laki nie są takie plastikowe jak kiedyś i jest fajnie ich ciała są bardziej ,,prawdziwe"
OdpowiedzUsuń