czwartek, 10 listopada 2011

Spoilery



Podobają Wam się?

25 komentarzy:

  1. uu piękne farbki.! na 100% kupię jakąś z nich. ciekawe z jakiej okazji wchodzą...
    pozdro

    ZaKrEcOnA_AnKa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne gadżety ! Nic nie kupię, nie jestem SS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nareszcie jakieś nowe farbki!
    nawrot_magda222

    OdpowiedzUsuń
  4. różowe farba łiiiiii**:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są ekstra! kupię na pewno.

    julciaxxl

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne lakierki! I farby z resztą też. Nie mogę się doczekać tej kolekcji :)
    Ala1999Trubas

    OdpowiedzUsuń
  7. super są! Może któreś będzie darmówką, albo dla nie ss...

    nusi4321

    OdpowiedzUsuń
  8. oo :) ładne. na pewno kupię parę z nich. najbardziej podoba mi sie ten oranż <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne te farby :)

    alamisia1

    OdpowiedzUsuń
  10. UUU, są super, ale nie jestem ss. :(
    goldenKasia12

    OdpowiedzUsuń
  11. ten switny ten lakier w kolorze skory.


    _-Diamentowa-_

    OdpowiedzUsuń
  12. kremowy lakier i farby ! ;33 <33 !

    OdpowiedzUsuń
  13. łał :D Uwielbiam farby ;) Fantastycznie, że pojawią się nowe, chociaż osobiście to wolę w trochę bardziej intensywnych kolorach ;)

    AlysonLee

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lakiery! Mam już chyba ze 3 lub 4 farby, które były darmowe i wcale ich nie używam ale szczerze mówiąc jedna z nich mogłaby mi się przydać :) Pewnie admini zrobią dostawę z nowymi kosmetykami. Mam nadzieje, że będą one tanie to jak doładuje sobie SS na pewno kupie :)
    Serafinek

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kupiłam po 1 z każdego :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko fajne ale na 100% dla SS. Czyli nie dla mnie :(

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  17. ..super ! Nie mogłam się doczehać nowych :)
    Na pewno jakieś kupię. Sa extra hehee..

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!