czwartek, 10 listopada 2011

Świąteczna/Zimowa oferta

EDIT: OFERTA JEST JUŻ DOSTĘPNA W KAŻDYM 
POPULARNIEJSZYM NA STARDOLL KRAJU! :)


Niedawno w spoilerach pojawiły się ubrania przypominające Limited Edition. Wiele osób podejrzewało, że może to być również Evening Falls. Odpowiedź jest zupełnie inna - ciuszki można zdobyć poprzez turecką świąteczną ofertę SuperStar! Trwa ona do 2 grudnia. Ja mam nadzieję, że zrobią też taką promocję w Polsce, bo ubrania są naprawdę świetne.


Wam też się podobają te ubrania?
Widzieliście je już u kogoś?

34 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja je już mam :D nie mogłam się powstrzymać ;p są super ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie skorzystam z tej promocji :/ Choć jest bardzo kusząca i tania. Fajne tło dodali na tą promocje :) Od razu przypomniały mi się wzeszłe święta :3
    Serafinek

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli ktoś ma co miesięczne doładowanie to dostaje za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uu ciuszki ładne ale ja i tka nie skorzystam ;/

    pozdro

    ZaKrEcOnA_AnKa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej Napewno Kupie :) A ciuchy WoW !


    Marika2001.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciuszki są po prostu boskie !!!
    nawrot_magda222

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne te oferty ! ja ich jeszcze nie widziałam

    julciaxxl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupię sobie na początku grudnia :) Ubrania są rewelacyjne!
    Ala1999Trubas

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne te ciuszki, ale u nikogo ich jeszcze nie widziałam.

    nusia4321

    OdpowiedzUsuń
  11. są fajne, nikogo nie widziałam, ale nie bd robić, bo mam jeszcze 140 dni ss :)

    wamiratka

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne ! trochę jak HB.. chyba sobie zrobię ss :D

    alamisia1

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ubrania, chyba w końcu wykupię ss.
    goldenKasia12

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne , ale nie chce mi sie kupowac ss .. Kupie sobie nowa kurtke albo buty ; d
    I zapłace z 10 razy tyle -.-

    _-Diamentowa-_

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ubranka ! ; *



    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń
  16. ja je mam al enie płąciłam dostałam

    ..iza..

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne :D Cieszę się, że w końcu natrafiła się oferta z naprawdę fajnymi ubraniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już wykupiłam, tutaj ładnie wyglądaja te ciuszki, ale na mnie to wcale nie ma rewelacji. Są takie sb. Ale i tak się opłacało 23.37 zł za 2 miesiące i 333 sd no i te ciuchy ;))
    Kupiłam sb Beach Villa. ^^ ; *


    Miss17jasta

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią odkupię od kogoś te ciuchy . Nie doładuje ss, bo tylko dla ciuchów?

    Kto chce je sprzedać/zamienić piszcie!


    -_Sabina_-

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubrania są pięęękne. Ale raczej nie zrobię, bo szkoda mi kasy na SS. :(

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  21. ciuchy wspaniałe ;3 ale drogo ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. ciuszki są ładnee, ale chyba nie skorzystam z tej oferty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dostalam je ok 12, mam wykupione ss całoroczne, fajnie ze to działa razem :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ubrania Są Bardzo Ładne , Sama Je Posiadam . : D Zachęcam do Kupienia .

    OdpowiedzUsuń
  25. mi sie nie podobaja. (;
    Natuchaa

    OdpowiedzUsuń
  26. Ubrania świetne. Nie spodziewałam się że to będzie promocja na superstar

    OdpowiedzUsuń
  27. Ubrania świetne. Nie spodziewałam się że to będzie promocja na superstar

    OdpowiedzUsuń
  28. Też je mam :) Najbardziej mi się podoba torebka-usta. Zapraszam na mój blog: krytyczna-plotkara.blogspot.com

    Dominika0018

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!