sobota, 13 kwietnia 2013

DIY - Drugi tutorial Stardesigne

Witajcie ;)
Jak samopoczucia w sobotnie popołudnie ? Jakieś plany na dziś ?

Ja jestem przykuta do komputera ponieważ prowadzę UNIQUE Fashion Week. Mówię o tym dlatego, że dziś przedstawię Wam jak stworzyłam projekt, który jest oficjalną koszulką UNIQUE Fashion Week.

Nim jednak do tego przejdę chciałam ogłosić wyniki konkursu na stylizację. Niestety zgłosiły się tylko dwie osoby, rozumiem jednak, że mało osób jest jeszcze przekonanych do używania projektów. Obiecałam, że dziś pojawią się wyniki i oczywiście oto one:

- 50 sd wygrywa jarus55
- 10 sd wyróżnienia dla blackmydoll

Czas teraz na drugi tutorial projektu z serii DIY. Zapraszam ;)

Tak prezentuje się oficjalny top UNIQUE Fashion Week.
Nazwany mało oryginalnie - UFW Top.

 Zobaczcie jak go stworzyłam:

Na szarym tle ustawiłam jaśniejsze prostokąty służące za ścianę, oraz z trójkątów dopasowałam kształt wybiegu.

Dopasowując czarne linie stworzyłam napis na ścianie. Powiem Wam, że technika tworzenia napisów jest bardzo różna i możecie stworzyć wiele zależnie od Waszej wyobraźni.

Dopasowując elementy pokazane po prawej stworzyłam podstawę sukni modelki.

Z elementów po prawej udało mi się stworzyć ciało modelki i pozostałe elementy sukni.

Używając wyobraźni i materiałów pozwoliłam sobie dodać cienie, oraz używając figur po prawej dodałam modelce trochę modnych motywów.

Na koniec światła na wybiegu stworzone ze spłaszczonych kół i gradientów.
Mamy gotowy projekt ;)

Sesja reklamowa koszulki oraz UFW przedstawia różne możliwości wykorzystania projektu w stylizacji.


UWAGA ! Projekt UFW Top jest projektem Domu Mody UNIQUE. Już teraz, do niedzieli możesz zakupić projekt UFW Top TUTAJ !

Jak podobał Wam się artykuł ? Może poprzedni DIY (ZOBACZ TU) był lepszy ? Może nie jesteście fanami tego typu działalności na stardoll ?

Za tydzień w sobotę kolejny post z cylku DIY. Może macie pomysł na wzór, który byście chcieli zobaczyć w tutorialu ? Piszcie i proponujcie, wezmę pod uwagę każdy komentarz.

Na koniec 10 sd dla Was. Zgłoś się w komentarzu, a już za tydzień napiszę kto otrzymał sd.

Pozdrawiam i do zobaczenia ;)
Joasia - JessssLove

23 komentarze:

  1. Łaaaaał, niezły tutorial! Naprawdę!
    Na początku uważałem, że to mega trudne, ale jak patrzę na ten tutorial, wydaje nam się być łatwe do zrobienia!
    Podoba mi się połączenie tej koszulki z sukienką AMyClaire!

    I dziękuję bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podobnie jak jarus myślałam że trudno zrobić taki :)
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey :3 JesssLove, może byś zrobiła tutorial z zwierzęciem? Ostatnio na Unique była papuga, więc... c;


    Alinnka , ale mów mi Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też myślałam że to meeega trudne! Jednak pomyliłam się, trzeba mieć talent i wyobraźnię :D Piękna koszulka Asiu ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też myślałam że to meeega trudne! Jednak pomyliłam się, trzeba mieć talent i wyobraźnię :D Piękna koszulka Asiu ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Projekt wygląda a nieziemsko trudny, jednak dzięki tutorialowi nie wydaje się tak skomplikowany, a więc dziękuję za ten post, koszulka wygląda świetnie:)
    SoRememberMe

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzką ! Masz ogromny talent ! Zg się do wygrania 10 sd !
    klowe101

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.:)
    Bluzka jest naprawdę świetna, w życiu bym nie pomyślała że jest tak prosta w wykonaniu. Jóź nie mogę się doczekać następnego posta z tej kategorii.:)

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się :)

    fajna bluzka spróbuje ją zrobić

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Gdy pierwszy raz ją ujrzałam pomyślałam że to mega trudne , a tu się okazuje że trzeba się tak wiele wysilać ;)

    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetna bluzka, trzeba mieć talent, żeby zeobić coś takiego :D

    koala1.2

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tutorial oby więcej takich
    Majka025

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny tutorial jednak troszkę pracy jest nad projektem :)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne *.* może zrobię sobie taką ;D


    jasmina767

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam ;]
    Muszę przyznać, że masz naprawdę ciekawe i oryginalne pomysły na Top'y . Na pewno postaram się zrobić podobną koszulkę do Twojej ;]. Dziękuje, za twoje świetne pomysły ! Czekam na więcej ;D
    Pozdrawiam.
    Elajna

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku to wcale nie jest takie trudne !!!

    Kasia2001B

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega łatwe ! A myślałam , że będzie trudniejsze !
    Zgłaszam się :_
    miss_paula367

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku! Jesteś świetna! Wow. Nie wiedziałam że tak łatwo ją wykonać. Świetny tutorial. Zgłaszam się ;)
    Pozdrawiam,
    NanoFashions

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!