sobota, 11 maja 2013

DIY - szósty tutorial Stardesigne

Witajcie moi drodzy :)

Jak Wam mija majowa sobota ? Co robicie ciekawego ? Ja wieczorem wybieram się na ognisko ze znajomymi, a teraz sprzątam i przygotowuję dla Was ten artykuł, który stał się dla mnie już sobotnią tradycją ;)

Standardowo nim przejdę do DIY chciałam rozdać po 10 sd tym, którzy zgłosili się tydzień temu (TUTAJ), oraz zaproponowali bym zrobiła coś wiosennego. Wylosowałam po 10 sd dla:

 buziaczek2002
Doda000

Gratuluję. Macie 48h na zgłoszenie się do mnie z wystawionymi rzeczami w bazarku ;)


Czas teraz na upragniony już kolejny projekt z naszej sobotniej serii spotkań. Zainspirowałam się Waszymi propozycjami, oraz tym co widzę za oknem. Chciałam jednak odbiec trochę od motywów, których pełno już jest na stardoll. Ciężko było zrobić coś ładnego, a zarazem trochę innego. Nie jestem jeszcze przekonana do efektu, ale pamiętajcie - nie chodzi o to bym pokazywała Wam najlepsze projekty na świecie tylko instrukcje tworzenia, która zainspiruje Was do zrobienia czegoś innego, oryginalnego.

Przed Wami dzisiejsza wiosenna marynarka - Spring Above.


Dziś również, jak tydzień temu nasz tutorial to zaledwie trzy proste screeny:

Na niebieskim tle ułożyłam jasno brązowe trójkąty, które są moją wizją gałęzi drzewa.

Na kolejnym screenie widać, że zmieniłam formę szablonu z kwadratu na trójkąt (zrobiłam to pierwszy raz od kiedy projektuję w StarDesigne) co miało dać mi oryginalny efekt, coś nowego. Dodałam więcej 'gałązek' liście w różnych kolorach i wielkości, podobnie zrobiłam z kwiatami. Elementy możecie użyć jakie chcecie do tego.

Tutaj na ostatnim zdjęciu widać już efekt końcowy. Dodałam więcej gałązek dla lepszego efektu, oraz kilka delikatnych gradientów w tle dla urozmaicenia głębi. Koniec ;)

Pamiętajcie o zabawie kolorami, formami, szablonem i wszystkim czym chcecie by stworzyć coś swojego.

Jak wykorzystać marynarkę ?


UWAGA ! Projekt Spring Above jest projektem Domu Mody UNIQUE. Już od teraz możesz zakupić projekt Spring Above TUTAJ !
 
 Jak Wam się podobał dzisiejszy artykuł DIY ? Może poprzednie tutoriale podobały Wam się bardziej (wszystkie poprzednie DIY zobaczycie TUTAJ).
 
Macie pomysły na kolejny majowy projekt, który przygotuję dla Was za tydzień ? Możecie proponować to samo co tydzień temu, może w końcu zdecyduję się na Wasz pomysł.

Jeszcze tradycyjnie mini loteria. 20 sd dla jednej osoby, która zgłosi się w komentarzu, podpisze nickiem oraz będzie publicznie obserwowała ten blog oraz UNIQUE. Wyniki za tydzień.

Na koniec zapraszam Was na jutro na 18.00 na UNIQUE gdyż odbędzie się premiera nowej drogiej i limitowanej MiniKolekcji - UNIQUE PLUS For The Richest. Małą zapowiedź zobacz TUTAJ ;)

To już wszystko. Dziękuje Wam za zawsze szczere komentarz, oraz życzę Wam udanego weekendu ;*
Joasia - JessssLove

21 komentarzy:

  1. Ciekawe wykorzystanie marynarki :)

    TrusQaveczQa

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się :)

    Buziaczek2002

    ps.śliczny projekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawiee ;)))

    karolina8989898

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten projekt, czekam na kolekcję =)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. prrojekt podoba mi się :) ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na nową kolekcję :) Orijekt świtny. Mogłabyc zrobic jakis projekt z majami albo coś bardziej rockowego ;>

    swiadomosc

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutka ,nic innego nie dodam ;p

    missjula20105

    OdpowiedzUsuń
  8. Projekt rewelacyjny, na pewno spróbuje go zrobić!

    A i zgłaszać sie do loterii na 20sd jestem obserwatorem bloga UNIQUE i tego :)

    koala1.2

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie to podoba ^^

    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  10. Już lecę ją zamówić! Przepiękna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda fajnie ale nie jest w mim stylu ;) .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne!! nie byłam przekonana ale jak zobaczyłam z nią stylizacje! Ślicznie! <3 zg się do loterii



    jasmina767

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna :) Zgłaszam się do loterii :p

    Emillaa

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej *.* zestawiona ze spódnicą wygląda bajecznie ...

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł!

    _Klaudia_1999_

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!