sobota, 17 października 2015

LookBook Subcouture


 Najnowsza kolekcja do Subcouture była bynajmniej moim zdaniem świetna. Znalazło się wiele rzeczy godnych uwagi. 
Moje stylizacje:


1.Sukienka-Subcouture, Naszyjnik-Royalty, Torebka-Special Offer, Buty-Nelly.com

2.Bluzka-Subcouture, Kamizelka- Young Hollywood, Spodnie i okulary-Callie's Picks, Torebka- DVF, Buty-Archive

3.Kurtka-Subcouture, Bluza, sukienka-Archive, Kurtka-Young Hollywood, Buty-Bonjour Dizou

4.Narzuta-Subcouture, Okulary-Bonjour Dizou, Bluzka i torebka-Callie's Picks, Spodnie-Elle, Buty-Buy&Get

5.Futro-Subcouture, Okulary, spodnie i bute-Callie's Picks, Bluzka-Minimalism Tribute, Torebka-Saint Laurent Tribute, Naszyjnik-Royalty

Co sądzicie o tej dostawie? :)

9 komentarzy:

  1. Znalazłam sporo ciekawych rzeczy. Dobrze, że miałam odłożone sd, bo inaczej by było ciężko :D
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, szczególnie 2 i 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa była świetna, wykupiłam pół sklepu, dobrze, że ceny w miarę niskie. Stylizacje super wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawa była świetna, wykupiłam pół sklepu, dobrze, że ceny w miarę niskie. Stylizacje super wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko 3 mi się nie podoba, pozostałe fajne. tą kolekcję subcouture mogę spokojnie nazwać najlepszą jak do tej pory

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam kilka rzeczy z tej dostawy, która naprawdę była świetna. A co do twoich stylizacji to 2 i 5 są genialne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje mi się podobają, najbardziej chyba ostatnia. Dwie pierwsze trochę monotonne ;/

    Mam jednak pewien problem z tym co napisałaś na wstępie artykułu. Wydaje mi się, że użyłaś słowa "bynajmniej" w zły sposób. Zwykle łączy sie je z przeczeniem, a tutaj bynajmniej go nie zaobserwowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje są na prawdę dobre.
    Lecz chyba przedostatnia podoba mi się najbardziej c:
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!